Nogle som kender nogle, der kan hjælpe med laserudskæring af plastplader. Vi snakker en diameter på omkring 16-20 cm. og plastpladen må max være 1 mm. tygge, og gerne tyndere hvis sådanne noget findes?
Til og starte med skal jeg bruge 20 stk. og hvis de lever op til aftale om pris og kvalitet, så kommer der flere og stører ordrer.
Jeg ville også vælge vand til udskæring af plast. Det kommer selvfølelig an på hvilken type plast det er? Er det krystallinske eller amorfe plast type?
Jeg ved helt ærlig ikke så meget om laser vs vand. Jeg ved bare, at jeg skal have udskåret noget plast/ eller andet hårdt materiale.
Pladerne skal have en diameter på omkring 18 cm. og i en tykkelse af 1mm eller tyndere.
Jeg skal have bestilt et prøve parti på omkring 20 stk., og hvis kvalitet og pris hænger fornuftigt sammen, så vil der hurtigt komme flere og større ordre.
Jeg ved helt ærlig ikke så meget om laser vs vand. Jeg ved bare, at jeg skal have udskåret noget plast/ eller andet hårdt materiale.
Pladerne skal have en diameter på omkring 18 cm. og i en tykkelse af 1mm eller tyndere.
Jeg skal have bestilt et prøve parti på omkring 20 stk., og hvis kvalitet og pris hænger fornuftigt sammen, så vil der hurtigt komme flere og større ordre.
Tak for de to forslag, jeg kontakter dem sener.
Det lyder lige nu som prototype arbejde - mit forslag er at kontakte et af FabLabs'ne
De har alle mindre laser skære faciliteter - der ligger mindst tre på Sjælland/et i Odense.
De er gratis at bruge bortset fra materialer, og du kan få gode input.
Du kan tage kontakt til Autogen, de er eksperter indenfor laserskæring og flammeskæring. Har selv brugt dem ved flere tilfælder, her et link : http://autogen.dk/produkter/flammeskaering.html .