Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Angående valg af CMS?

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Dianalund
Tilmeldt 5. Apr 09
Indlæg ialt: 249
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du skal bruge specifikke tekster, så må du selv i gang på tastaturet eller nogle nogle til at skrive dem for dig.

Brug aldrig nogle at de online oversættere.

Brug i stedet mennesker til at gøre, de kan grammatik.

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 16:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du overvejer andre muligheder end Joomla, kan jeg varmt anbefale Wordpress. Det er i mine øjne det mest brugervenlige CMS system og har utallige muligheder for funktionaliteter og udvidelser.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kristoffer Rom:

Desværre - mig bekendt kan ingen dette. Se evt. på google translate og dyrk hvor mange fejl der er. Det som multilanguage moduler typisk sørger for er, at oversætte standardfunktionaliteter på en hjemmeside (menupunkter etc.) samt stille nye tekstfelter til rådigheder i backenden når der skrives artikler, så man kan putte hvert sprog ind.

Tak for svaret, du kender vel ikke et CMS, eller website-system. Hvor man selv har mulighed for at tilpasse sin side på flere forskellige sprog, således man undgår stavfejl osv.? 

Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 20:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon C. Mørk Hermansen:

Hvis du overvejer andre muligheder end Joomla, kan jeg varmt anbefale Wordpress. Det er i mine øjne det mest brugervenlige CMS system og har utallige muligheder for funktionaliteter og udvidelser.

Jeg har også tidligere arbejdet med Wordpress, hvilket jeg så som et meget brugervenligt CMS system med funktionaliteter og udvidelser, som du selv nævnte. Problemet ligger dog i, at jeg ikke har mulighed for at oprette flere forskellige sprog på siden. Hvilket er en af de vigtigste faktorer for at min hjemmeside skal laves.
Så det er årsagen til jeg på forhånd har fravalgt Wordpress .. :)

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Man kan godt lave en flersproget hjemmeside med Wordpress. Jeg hjalp f.eks. Diction.dk med at lave en engelsksproget version af deres site også, samt gøre den klar til flere andre sprog.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Simon C. Mørk Hermansen:

Man kan godt lave en flersproget hjemmeside med Wordpress. Jeg hjalp f.eks. Diction.dk med at lave en engelsksproget version af deres site også, samt gøre den klar til flere andre sprog.

Er det ikke forholdsvis kompliceret er få indstillet en flere sproget version i Wordpress, og skal det forstås således at hjemmesiden automatisk ændre sprogversion alt efter hvilket land man befinder sig i? For jeg kan ikke se på deres officielle side, at man selv har mulighed for at vælge hvilken sprogtype man ønsker siden skal være på :-).

Fra Skovlunde
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 21:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

I toppen af deres hjemmeside er der små flag man kan klikke på. I den pågældende opsætning, skifter siden ikke automatisk sprog afhængigt af den besøgendes placering. Det skal man dog også passe på med, da der kan være nogle SEO-mæssige udfordringer ved GEO targeting.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Tilmeldt 27. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 21:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Efter en kort tids research fandt jeg frem til en vejledning i Wordpress, hvor de helt præcis viser hvordan og hvorledes man opsætter sin site til en flersproget hjemmeside. Hvor det umiddelbart ser ud til jeg selv har mulighed for at ændre hver enkel indholdsbeskrivelse.

Video'en kan ses her:

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)