Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Styr på arbejdstøj

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Mar 22
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 15:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer

vi er et lille firma der dog efterhånden har meget arbejdstøj (sko, jakker, handsker, regntøj m.m.). Vi arbejder med unge og er over hele byen, så vi oplever desværre, at dyrt arbejdstøj forsvinder og at det er svært at holde styr på vores lager...

Findes der mon en sofware eller app, der kan hjælpe med at holde styr på ens tøjlager? Gerne med stregkoder og scanner - og som ikke koster det hvide ud af øjnene. ;)

Har ledt og ledt, min research på nettet har ikke resulteret i noget brugbart.

Det ville være fantastisk, hvis en venlig sjæl kunne hjælpe os her.

På forhånd tak + god sommer til jer alle.

Lucas

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 13:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej ved at nogle erhvervs vaskerier har syet identifikations chips ind i deres udlejning tøj.  

https://www.vdv.dk/services/andet/rfid-teknologi-chips/

Tilmeldt 5. Mar 06
Indlæg ialt: 2077
Skrevet kl. 14:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Ravn:
Hej ved at nogle erhvervs vaskerier har syet identifikations chips ind i deres udlejning tøj. 

Helt rigtigt og enig.

Men dem der fjerner tøjet vasker det jo nok selv eller smider det ud, når det bliver for nasset.

Indtil nu tror jeg trådstarter har en udfordring. Men jeg har en leverandør, der arbejder på en GPS-tracker. Den er på størrelse med et stort knapcelle batteri. Fik lige en opdatering igår omkring test.

Tilmeldt 29. May 17
Indlæg ialt: 26
Fra  Luxer.dk Skrevet kl. 13:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan det ikke løses ved ikke at give adgang til der hvor tøjet opbevares og/eller registrere hvem der får hvilket tøj?

Luxer.dk - Lamper og belysning til privat og erhverv

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)