Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søges: verdens største talenter. Tilbydes: unik mulighed for at forme fremtiden.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jan 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Amino'er

Jeg har ofte hørt her inde, at alle kan få en idé, men at det er selve udførelsen af idéen, der bestemmer hvorvidt det bliver en succes.

Der er bare en problem med dette. Det er sjældent at du har hele pakken. Nogle har idéerne, og nogle har pengene. Andre har talenterne.

Derfor kunne jeg godt tænke mig at samle en gruppe mennesker med hver deres styrker. Programmering, penge, design, marketing osv. som kan gøre noget ved dette.

Selve "konceptet" vil så gå ud på, at folk med en idé vil kunne kontakte "os", og hvis idéen bliver godkendt, vil "vi" imod en andel i den kommende virksomhed hjælpe med at gøre idéen til virkelighed. Fra vugge til grav.

Er der nogle der kunne have interesse i at medvirke i dette projekt?

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:34

Hej.

Jeg skal da gerne komme med idè erne, hvis du klarer resten Skype-CoolSmile

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 11. Jan 14
Skrevet kl. 20:40

Haha, jeg har som sagt heller ikke hele pakken ;)

Det er derfor jeg gerne søger nogle der kan bidrage på de punkter hvor jeg ikke selv brillerer. Men du må da gerne komme med nogle idéer, samt hvis du har en holdning til projektet :)

Tilmeldt 30. Jul 12
Indlæg ialt: 2576
Fra  MN Service Skrevet kl. 20:47

Må man spørge hvad du selv vil "byde" ind med. Så vil det nok blive lidt nemmere for dig at finde nogen til de sidste pladser i dit "dommer panel"

Vi udfører alt Murer & Malerarbejde http://mogkservice.dk/ 

Tilmeldt 11. Jan 14
Skrevet kl. 20:59

Jeg har blandt andet nogle evner inden for markedsføring - de stammer dog udelukkende fra uddannelse, samt selvstudier, og der er derfor ingen "cases" jeg kan fremlægge, men jeg skriver gerne en opgave til dem som betvivler mine kundskaber ;)

Udover det så har jeg lettere ledelseserfaring fra Fakta.

Idéerne har jeg egentlig også massere af, og det er netop derfor jeg godt kunne tænke mig at få noget som det her op at stå, da jeg mangler den tekniske kunnen.

Jeg mener at have hørt om et lignende koncept i USA, men jeg har ikke kunnet finde det. Men når noget som Kickstarter kan blive så stort, så må dette også kunne.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1511
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 21:55

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 07:30

God ide - blot bliver det største arbejde at definere 100% umisforståeligt eller tolkeligt "hvems" arbejde der vægter hvad og hvor meget når "indtjeningen" skal deles, dertil arbejdet med at registrere og kontrollere dette således alle er tilfredse, specielt dem man udfører arbejdet for.   Måske man også skulle undlade udtrykket fra Vugge til Grav.  Det bedste er vel at de nyudklækkede firmaer vokser sig store og stærke - ikke blomstrer og dør, vel ? Wink 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)