Hejsa jkrogh : ) - Jeg har lige nogle hurtig forslag jeg håber du kan bruge til noget/ overveje...
Har brugt lidt snipping tool - Håber det ok!
Det er en god idé at sørger for at have en standard billedstørrelse af produkterne, så alle dine thumbnails er af ens størrelse. En lille men vigtig detalje.
Dette er dine thumbnails(billedr) på forsiden:

Opstillingen fremstår sjusket når billederne ikke af ens størrelse.
GODE BILLEDER = MERE SALG.
Produktbillederne er slørret og det giver et dårligt indtryk.

Det skuffer lidt at billedet er af ring kvalitet og man forventer et forstørret billedet med mulighed for at snuse lidt til detaljerne.
De besøgende har kun billeder at vurdere produktet ud fra – Vil det ikke betale sig at investere mere tid i, at lave nogen ordenligt billeder af produktet?
Produktillustrationer og baggrund
Jeg finder det vigtigt at man fremviser alle produkterne med samme baggrund. Billeder af forskellig størrelser og med forskellige baggrund synes jeg ser for rodet ud.
Det vil være en idé at tage alle billeder samme sted – Eller sende alle billederne til en ”fritlægningsleverandør” som de her:
http://www.fritlaegning.dk/priser
Min holdning er at det helt sikkert kan betale sig at gør ekstra ud af illustrationerne.
Dette kan du overveje – er ikke sikker på at de fleste ser sådan på det.
Udnyt slideren fornuftigt og salg mere.

Slideren får rigtig meget fokus af de besøgende – hvorfor ikke udnytte dette fornuftigt?
Du kan gør brug af slideren til at komme ud med et klart budskab, et godt tilbud eller andet relevant – det er bare ikke en særlig god idé, at have en slider med ligegyldigt indhold – Så er det bedre at du fjerner den helt – Den forvirre mere end hvad den gavner.

Her er et hurtigt eksempel på hvad jeg mener med at udnytte slideren til noget relevant. Jeg er sikker på at det får jer til at fremstår mere professionelt og troværdigt fremfor at fremvise ligegyldige citroner.
Flere forslag til forsiden.

Jeg ville overveje at flytte ”Velkommen til” til en separat ”Om Os” side og udnytte dette plads til flere gode budsker som ”Gratis fragt”.

Det er ikke lige perfekt opstillet men min pointe er, at det vil være en god idé at udnytte forsiden til at give et godt førstehåndsindtryk der er mere værd en ”Velkommen til vores side” – Eksempelvis vil det give flere point at i viser alle jeres tilfredse kunder – at i levere gratis fragt – At i er nemme at komme i kontakt med. Osv..
Det er bare en tanke..