Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på fest-gadget webshop ( www.festfest.dk )

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Apr 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 14:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg søger feedback på webshoppen http://www.festfest.dk/ da der er kommet nye ejere og at vi derfor har lavet et komplet redesign. I må meget gerne være kritiske og komme med konkrete forslag til hvad vi kan gøre anderledes. Formålet med hjemmesiden er at sælge sjove produkter til fester til en skarp pris (vi er på flere af produkterne billigst på markedet). 

Udover feedback på selve hjemmesiden er vi også på jagt efter gode ideer til effektiv markedsføring. Pt. har vi primært benyttet os af de sociale medierhttps://www.facebook.com/FestFest.dk ) hvor vi tænker at vi vil udlode nogle af vores produkter væk i den nærmeste fremtid samt benytte os af google adwords

MVh Daniel, festfest.dk 

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 15:03
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Min første tanke er at siden ikke er responsive, hvilket jeg tror er et ret stort minus. Aldersgruppen på jeres kunder er højest sandsynligt ret massive mobil brugere, og tror i kan hente en del her, bare en tanke.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 9. May 14
Indlæg ialt: 18
Fra  e-world.dk Skrevet kl. 15:14

Rigtig fin shop, jeg kan godt lide I henvender jer med tilbud så snart man er på siden (forsiden er generelt rigtig flot). Dog synes jeg at shoppen fremstår lidt tom, når man søger rundt, og headeren er også meget tom og kedelig. 

Men generelt fin shop og sjove varer, jeg sagtens selv kunne finde på at købe. Der mangler måske bare et lidt bredere udvalg og indhold imo. :-)

Mvh 

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 15:20
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 15:24

Jeg synes ikke farver som brun og bordeaux er særligt festlige - der skal meget mere "knald" på sådan en side, det skal jo være inspirerende og hvis man ikke skal holde fest, så skal man få lyst til det, bare ved at kigge på siden.

I rammer langt forbi målgruppen med det design - det kunne sådan set lige så godt være en side der sælger begravelser, så trist er det næsten at se på.

Mange af de produkter i sælger er meget "visuelle" forstået på den måde, at jeres kunder køber dem efter hvordan de ser ud. Billederne på siden er alt for smål - selv når man zoomer er de ikke store nok.

Jeres footer er der fejl i, når man ser på den i firefox - nogle af teksterne står på engelsk - og det er i det hele tage ikke særlig vellykket. Beklager, det er en OM'er.

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 15:34

Det som passer rigtig godt sammen er dog slideshow mens alt andet er så alt alt for mørkt..

Altså er den til dansker eller hvad?

noget af siden står på engelsk mens andet står på dansk.

Husk at få tjekket title og navn på menu osv..

Vdr dit slideshow hvor man kan tilmeld sig nyhedsbrev synes jeg det virker utrolig forkert at have den der.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:12

Rigtig fin side - du mangler dog lidt oversættelse når man trykker på "Alle produkter". Derudover ville det være en fordel hvis I havde en form for sorteringssystem når man var inde i "alle produkter" - ellers bliver det meget nemt uoverskueligt :-)

God vind med projektet!

Mvh,
/Jakob 

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 13
Indlæg ialt: 420
Fra  Retro Media Skrevet kl. 16:22

Hej Daniel, 

For at være ærlig, er jeg bestemt IKKE fan af dét design som I har på siden. Når jeg kommer ind på siden, har jeg allermest lyst til, at forlade siden igen. Farvesammensætningen er mildest talt forfærdelig, sorry to say, men det er bare min mening. Som der bliver sagt, så mangler siden noget power! 

En anden god idé vil også være, at holde siden mere clean og simpel - Der er alt for mange streger, og linjer. 

Dertil er jeres single-product side også AAAAALT for kedelig. Der er et produktbillede, lidt tekst, og så ellers bare en masse brun farve. 

Held og lykke med jeres shop!

Mvh, 

Retro Media

Fra Højbjerg
Tilmeldt 13. May 12
Indlæg ialt: 696
Fra  PhoneWear Skrevet kl. 17:03

Hej Daniel,

Nu har jeg ikke set det gamle festfest.dk design, men jeg har svært ved at forestille mig, at det nye er en forbedring.

Forsiden:

Farveskemaet er alt for mørkt, kedeligt og intetsigende, hvilket absolut ikke er det, jeg forbinder navnet "festfest" med.

Logoet ligner noget hjemmebryg fra paint eller lignende - det samme gør stjernerne ved siden af logoet, de er grynede og uskarpe.

Indkøbskurven i top højre blender i med baggrunden og står ikke tydeligt frem. Den vil man meget gerne have til at fremstå klart og tydeligt - så det ville jeg klart prioritere at få ændret asap. Og i stedet for teksten "din kurv" så skriv "gå til kurv".

Jeg kunne godt tænke mig "om os" og "kontakt" i menu fanen.

Billederne i dine slides er igen grynede, uklare og forfærdeligt udskåret. Om igen.

Godt med fremhævede produkter på forsiden under slideren. Men hvor dælen er C2A knapperne? Skal jeg virkelig selv finde ud af at man skal klikke på billedet for at se mere om produktet og for at lægge produktet i kurven? Frem med en tydelig "læg i kurv" og "læs mere" knap på alle produkter.

Footeren ser som sådan fin ud. Jeg savner dog både cvr nummer og telefonnummer i footeren.

På kategoriniveau er der flere engelske tekster - få dem oversat. Og igen C2A!!!

Når jeg klikker ind på et link i menufanen, bugger farverne i menufanen, tror jeg?

Produktsiden fungerer ikke ret godt for mig. Jeg ville helt klart smide den grønne C2A knap hen til højre under produktteksten, så knappen kommer højere op, og samtidig gøre den større.

Jeg ville nok også fjerne - eller som minimum rykke ned under c2a - bjælken med facebook deling og twitter deling.

På kontaktsiden ville jeg få smidt en kontaktformular ind.

Jeg blev også lidt træt af, at jeg kun kunne betale med paypal.

Jeg håber, du kan bruge det til noget :-)

KH. Lars

Find massere af billige iPhone og iPad covers på www.phonewear.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)