Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Simkort gebyrer mobiltelefoner

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 18:04
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Jeg er dybt foraget over Telmore og deres kundeservice.

Jeg har skrevet mindst 4 gange ind til dem i kundeservice og gentaget processen.

Der sker det at jeg intet overhovedet hører fra dem.

Jeg beslutter mig så for at ringe derinde, og efter 3-4 omstillinger rundt i deres forskellige klik selv system, ender jeg inde hos en kundeservice medarbejder, som nærmest er ligeglad med jeg ringer som kunde, jeg kan tydeligt hører i telefonen, at jeg bare er en ligegyldig kunde i hans verden, og endnu et nummer i køen som bare skal ryddes af vejen.

Jeg siger så hvorfor svarer i ikke på de mails jeg har sendt til jer overhovedet, ja jo det anede han ikke rigtigt nået om, han fejede det lidt hen under gulvtæppet.

Jeg opgiver simplehen at få svar på hvorfor de ikke svarer på mails, som jeg efterhånden godt gal over.

Jeg beder han så om at sende mig gratis simkort, det kunne skam slet ikke komme på tale, jeg siger det forstår jeg simplehen ingenting af.

Som eksisterende kunde i mange år, kan i da godt sende et gratis Simkort ud. Nej det kunne slet ikke lade sig gøre. De havde jo store udgifter på dem påstod han.

Det kan simplehen bare ikke passe en lille kuvert og et frimærke. De Simkort for de jo smidt i nakken i tusindvis. Jeg siger så hvad har du tænkt dig det skal koste, hmm ja øjeblik 100 kroner, hold da op jeg blev godt nok nået gal i skralden.

Ja om jeg da ikke ville betale for et abonnement til tablets også til 29 kroner pr. måned. Nej har ikke sådan nået, og det er heller ikke det jeg ringer om for at få hjælp til.

Så kunne jeg hører i telefonen han blev nærmest ligeglad så var jeg en ligegyldig kunde igen, nå ja aha så kan det vel være ligemeget sagde han med dæmpet stemme.

Jeg synes godt nok de burde skamme sig, de tjener styrtende med penge i forvejen, og ikke nok med det, så har de sat en lang række gebyr op flere gange indenfor de sidste 6 måneder, uden nogen som helst seriøs forklaring på hvordan de pluslig kan tillade sig det.

Jeg har snakket med flere eksisterende kunder hos andre udbydere og de har fået sådan nået tilsendt et gratis uden regning. 

under 1 minut efter jeg lægger røret på, for jeg en sms besked om at de allerede automatisk har trukket pengene fra en, hvordan kan de overhovedet tillade sig sådan nået, når kunden ikke engang har modtaget varen. Jeg føler mig godt og grundig til grin efterhånden hos telmore.

Og det gjorde slet ikke sagen bedre, da en anden i min familie også skulle bruge et Simkort i samme ombæring.

Har i kontakt til nogen i direktionen hos Telmore så synes jeg seriøst i skulle rette henvendelse om deres elendige måde at behandle eksisterende kunder på. De tænker kun i penge når kunderne skal have nået den anden vej bliver de behandlet som det passer dem.

Jeg overvejer alvorligt om man skal skrotte dem, og jeg er langt fra den eneste, flere bekendte har klaget over de ikke ønsker at binde sig til abonnement til 130-200 kroner pr måned, og kun vil have minut taksering, men det må kunderne åbenbart ikke engang, uden de så skal betale gebyrer hvert kvartal i straf for ikke at have snakket x antal timer i en telefon.

 

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6555
Fra  TextReactor Skrevet kl. 18:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Søren:
Jeg beder han så om at sende mig gratis simkort

Lad mig se.... Du beder dem om at bruge tid på at finde et simkort frem som de betaler for. Aktivere det i deres system og udskrive et brev det kan sidde på. Derefter skal de putte det i en kuvert og aflevere det til posten.

Alt det skal de gøre gratis? Skal de så også gøre det gratis for de næste 1000 der vil have det? Et simkort er IKKE gratis og håndtering af det koster også penge i form af medarbejdere der skal udføre arbejdet.

Så hvis du vil have et nyt simkort så må du også betale for det.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 18:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg tror Trustpilot er et bedre sted at komme ud med din galde. Som det allerede er nævnt, så er det ikke gratis for Telmore at sende dig et nyt simkort, selvom nogle selskaber tilbyder den service. Heldigvis står det dig jo frit for at skifte til et af disse selskaber, ligesom der også findes selskaber med minuttaksering uden et månedligt minimumsforbrug..

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Tilmeldt 31. May 11
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 18:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Dengang jeg var telmore kunde sendte de da mig et nyt simkort gratis da det gamle var slidt. Jeg valgte dog at skifte fra telmore da det blev en del af TDC, som du skriver en masse gebyre og en masse rod fra deres side var grunden.

Mvh.

Jesper

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:49
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person
Fra København
Tilmeldt 30. Mar 05
Indlæg ialt: 1324
Fra  Altero Design Skrevet kl. 19:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren:
Jeg beder han så om at sende mig gratis simkort, det kunne skam slet ikke komme på tale, jeg siger det forstår jeg simplehen ingenting af.

Måske du skulle kigge på deres prisliste, der står jo det koster 99,- så det er jo ikke fordi de ikke oplyser om det, så grundlæggende forstår jeg ikke du hidser dig sådan op. Tag en kold og kravl ind i skyggen lidt :-)

Tilmeldt 1. Jun 09
Indlæg ialt: 117
Skrevet kl. 20:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg sætter pris på alle de kommentarer der er kommet omkring det her.

Jeg har hørt rigtigt meget dårligt omkring Trustpilot, men jeg giver den en chance nu i mener det er et godt sted at få styr på sådan nået.

Årsagen til jeg har postet det herinde, er at i er gode til at hjælpe i sådanne situationer med råd og vejledning og gerne mere til.

Selvfølgelig skal jeg kunne tage imod ris og ros med samme sind det er klart. Men hvis der findes alternativer som i kender til, som er bedre med pris forhold og kundeservice må i gerne dele viden ud omkring det.

Jeg skal ihvertfald have hjælp til at finde mulige alternativer til dette teleselskab.

Tilmeldt 27. Apr 07
Indlæg ialt: 6988
Fra  MobilTjek Skrevet kl. 21:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Søren:
Men hvis der findes alternativer som i kender til, som er bedre med pris forhold og kundeservice må i gerne dele viden ud omkring det.

Lebara har stadig minutafregnet taletid uden månedligt minimumsforbrug.

Jeg tror stort set alle teleselskaber tager penge for et nyt simkort, hvis man har mistet det gamle. Derimod er der flere selskaber, der kører med gratis oprettelse, så man kan jo bare skifte selskab, hvis simkortet er væk eller beskadiget.

Sammenlign mobilpriser med eller uden abonnement

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)