Er du stolt af din bil? :-)
Tilmeldt 10. Mar 11
Hejsa,
Jeg er færd med at lave en hjemmeside for bilejere. Det bliver en blog , hvor bilejere kan vise sin bil frem, og skrive et blogindlæg om den.
Der er allerede 5 som er ved at skrive om deres biler, men vi mangler 5 mere inden vi vil gå i luften med siden.
Siden finder du her : http://bilbloggen.dk/
Så kunne du have interesse i at skrive et blog indlæg om din bil? Måske gerne en succeshistorie der fortæller hvordan du har fået råd til den.
Så send mig endelig en mail på kontakt@madslindal.dk
De bedste hilsner
Mads Larsen
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
21-05-2014 kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Er det bare en facebookside?
Svar
Tilmeldt 10. Mar 11
Er det bare en facebookside?
Nej, det er det ikke. Vi har pt. et landingpage på, indtil der er blogs nok. Der er skam en hjemmeside klar :)
Svar
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Er bestemt glad og stolt over min bil. Men ved ikke hvor meget jeg kan skrive om det ;)
Svar
Tilmeldt 20. Apr 07
Slettet bruger
Skrevet
22-05-2014 kl. 09:53
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
Den landingpage gør ikke at jeg får lyst til at skrive om min bil (som jeg ellers er glad for og stolt af -har endda en hel hjemmeside om den :-)
Svar
Tilmeldt 10. Mar 11
Prøv Mark, hvis du har lyst! ;)
Enylde - det er jeg ked af du mener.. Men ja, jeg har brugt meget mere på siden bag ved en den landingpage som er nu... :-)
Svar
Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Jeg skriver gerne om min BMW Z4 3.0 SI med 265 HK :-)
Svar
Tilmeldt 10. Mar 11
Hej Kristoffer,
Det vil være super fedt! Når du har skrevet det, må du meget gerne sende det til kontakt@madslindal.dk. Vedhæft også meget gerne et billede! :-)
Svar
Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 8. Jun 13
Skal prøve at give det er forsøg :)
Svar