Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Markedsføring af Blogbattle.dk

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 18:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Folken

Vi sidder pt. og arbejder på den fremadrettede strategi for www.Blogbattle.dk , med bloggerne som målgruppe.

Så jeg synes det var oplagt at få lidt inspiration fra jer herinde :)

Det handler selvfølgelig om, at skabe synlighed og bruger engagement men også om at finde de oplagte muligheder.

Mit spørgsmål til jer er i bund og grund meget simpelt:

Hvad ville du gøre for at få flere bloggere til at tilmelde sig?

Det kan være alt fra en god markedsførings ide, til en ændring af hjemmeside og funktioner. Ordet er sådan set frit.

Jeg glæder mig til lidt god inspiration fra jer andre derude :)

Rigtig god aften

Mvh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 19:18
Hvor mange stjerner giver du? :

En mulighed var måske, at man kunne oprette flere blogs i et admin navn, fremfor at skulle oprette en ny bruger for hver blog man vil oploade... 

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Thomas,

Jeg tænker egentlig bare den helt simple vej - at tage kontakt med bloggerne direkte? Så får I og bloggerne også bygget en dialog op. Derudover er det jo altid en fin taktik at få lidt PR. Tror ikke Facebook og Adwords marketing vil hjælpe specielt godt I jeres branche med hensyn til rekruttering af bloggere :-)

God vind med projektet.

/Jakob

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 22:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Fashion-Seller:
En mulighed var måske, at man kunne oprette flere blogs i et admin navn, fremfor at skulle oprette en ny bruger for hver blog man vil oploade... 

I starten overvejede vi det meget, men endte med en beslutning om at holde det til "en bruger - en blog". Men det kan nu godt være det alligevel skal genoverveje for at gøre det lettere for de som har flere blogs.

Men tror dog ikke, at det gør at man holder sig tilbage med at oprette sig på siden. Men godt indput, tak for det :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 22:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Kristensen:

Hey Thomas,

Jeg tænker egentlig bare den helt simple vej - at tage kontakt med bloggerne direkte? Så får I og bloggerne også bygget en dialog op. Derudover er det jo altid en fin taktik at få lidt PR. Tror ikke Facebook og Adwords marketing vil hjælpe specielt godt I jeres branche med hensyn til rekruttering af bloggere :-)

God vind med projektet.

/Jakob

Hej Jakob

Tak for indput :)

I sidste ende handler det selvfølgelig altid om "keep it simple" :)

Vi er allerede igang med at udarbejde ifht. at tage direkte kontakt med bloggerne, og specielt med fokus på de lidt større og mere "professionelle" bloggere.

Jeg ved af erfaring, at f.eks. facebook har været en rigtig god hjælper her i starten og givet en del brugere. Her er der dog en tendens til, at det er de lidt yngre "grønne" bloggere hvor bloggen som ofte ender ud i en reklame for et skønhedsprodukt eller lignende. Vi vil gerne videre og ud og have fat i de seriøse bloggere.

Dbh Thomas

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey,

Nej, I får ikke fat i de seriøse bloggere via Facebook marketing. Det er bare at få en dialog igang med dem :-) Bloggere læser også ofte hinandens blogs, så når I har fået kontakt til en masse, kan I jo prøve at spørge dem om de kender endnu flere.

/Jakob

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Kristensen:

Hey,

Nej, I får ikke fat i de seriøse bloggere via Facebook marketing. Det er bare at få en dialog igang med dem :-) Bloggere læser også ofte hinandens blogs, så når I har fået kontakt til en masse, kan I jo prøve at spørge dem om de kender endnu flere.

/Jakob

Jeg er helt enig:)

Min pointe var også blot, at facebook har været fantastisk til at få de små bloggere med, så stopper nok ikke med at benytte mig af facebook og andre sociale medier. Men som du skriver, så handler det om at få en god dialog igang med de seriøse bloggere.

Rigtig god dag :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 12:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Thomas Holst:

Jeg er helt enig:)

Min pointe var også blot, at facebook har været fantastisk til at få de små bloggere med, så stopper nok ikke med at benytte mig af facebook og andre sociale medier. Men som du skriver, så handler det om at få en god dialog igang med de seriøse bloggere.

Rigtig god dag :)

Ja, Facebook er fantastisk til marketing - ingen tvivl om det. Nu var det bare i forhold til mere professionelle bloggere :-) 

God vind med projektet!

/Jakob

Fra Aalborg
Tilmeldt 10. Dec 08
Indlæg ialt: 611
Skrevet kl. 17:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak :)

Vi slår et slag for bedre Blogs! Blogbattle.dk - Tilmeld din blog GRATIS!

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)