Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Mange besøg - ingen ordrer?

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Herlev
Tilmeldt 25. Feb 08
Indlæg ialt: 243
Fra  Drøhse Salg Skrevet kl. 20:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har solgt en del billige solbriller igennem solbrille experten og min erfaring med den slags briller er at hvis de ikke har spejl glas så sælger du 1/100. langt de fleste af mine salg var med spejl glas eller virkelig darktoned glas i. De sælger :) nye varer i shoppen så skal det nok blive godt, syntes din shop er rigitig simpel og lækker.

Fra Slangerup
Tilmeldt 6. Mar 14
Indlæg ialt: 36
Fra  E-logger - Trådløs datalogning - Sikkert, Nemt og billigt Skrevet kl. 20:34

MEGET overskuelig butik, og sortiment.......

Som en anden skriver, hvis ikke man lander der som følge af en meget specifik søgning, så hopper man hurtigt væk igen, hvis ikke lige den eksakte model passer.

Så enten skal i arbejde med sortimentet, ellers skal i arbejde med søgningerne.

god vind Travel

Tilmeldt 9. May 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 20:42 | Låst
Dette indlæg er blevet slettet.
Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 21:13

Et par konkrete ting jeg ligger mærke til ved første øjekast når jeg ser din shop: 

1. Ryk dine varer op så det er det første man ser, eller gør det muligt at trykke på billedet, så man bliver viderestillet til brillerne med det samme.

2. Under produkter: Gør så billedet også passer til den farve man vælger på brillen. Så når jeg eks. vælger "rød", kan jeg også se hvordan den ser ud ved siden af istedet for det er det samme billede med en anden farve brille.

3. Fjern tilkendegivelsen af, hvor mange facebook likes du har, pt. 1 like. Virker ikke så troværdigt.

4. Synes der mangler lidt klarhed i produktet. Er det billige solbriller eller kvalitetssolbriller der er formålet? Det virker utroværdigt at skrive kvaliteten er høj om et par solbriller der koster 50,- eller 2 for 79,-

5. Overvej at ændre dit "2-pack" til noget i stil med "Køb 2 solbriller og spar X%. Sæt det i procent i stedet, da 20,- virker af mindre. Og overvej evt. at smid dette op som noget af det første man ser.

6. Overvej at gøre siden lidt mere "lækker". Den ser pænt tom og kedelig ud. Evt. smid nogle tilbud i siderne som slideshows eller det klassiske chatsystem eller mulighed for nyhedsbrev ind. 

6. Mit bedste råd vil være at du skal definere dig selv. Er det kvalitetssolbriller eller billige solbriller med gratis levering du vil sælge? Ikke begge dele med det sortiment i hvert fald :)

God vind.

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)