Et par konkrete ting jeg ligger mærke til ved første øjekast når jeg ser din shop:
1. Ryk dine varer op så det er det første man ser, eller gør det muligt at trykke på billedet, så man bliver viderestillet til brillerne med det samme.
2. Under produkter: Gør så billedet også passer til den farve man vælger på brillen. Så når jeg eks. vælger "rød", kan jeg også se hvordan den ser ud ved siden af istedet for det er det samme billede med en anden farve brille.
3. Fjern tilkendegivelsen af, hvor mange facebook likes du har, pt. 1 like. Virker ikke så troværdigt.
4. Synes der mangler lidt klarhed i produktet. Er det billige solbriller eller kvalitetssolbriller der er formålet? Det virker utroværdigt at skrive kvaliteten er høj om et par solbriller der koster 50,- eller 2 for 79,-
5. Overvej at ændre dit "2-pack" til noget i stil med "Køb 2 solbriller og spar X%. Sæt det i procent i stedet, da 20,- virker af mindre. Og overvej evt. at smid dette op som noget af det første man ser.
6. Overvej at gøre siden lidt mere "lækker". Den ser pænt tom og kedelig ud. Evt. smid nogle tilbud i siderne som slideshows eller det klassiske chatsystem eller mulighed for nyhedsbrev ind.
6. Mit bedste råd vil være at du skal definere dig selv. Er det kvalitetssolbriller eller billige solbriller med gratis levering du vil sælge? Ikke begge dele med det sortiment i hvert fald :)
God vind.