Hey. |
Hvor kommer de mange besøgene fra ? - Samt har i fx set på hvor de hopper fra, hvor lang tid de bruger osv.
Hey. |
Hvor kommer de mange besøgene fra ? - Samt har i fx set på hvor de hopper fra, hvor lang tid de bruger osv. |
www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb
Man kunne måske overveje en dankort løsning (nets, paymill). synlige gøre fragten noget mere. EDIT: overså der stod gratis fragt på banneret |
Hej! |
Med så relativt lille sortiment tror jeg det er rigtig svært at konvertere besøgende, medmindre de er kommet til jeres side via. f.eks. en meget specifik søgning. |
Firmatøj med logo - økologiske t-shirts og andet firmatøj med eget tryk
Ingen tvivl om der er alt for lidt solbriller der rammer den enkeltes smag - du kan sætte mål op i google analytics og se hvor de springer fra samt se hvor mange undersider de ser og afvisninhsprocent samt hvor længe de er på siden, ud fra det kan du få et billede af hvad du kan gøre anderledes for at få mersalg |
Watches inspired by fighter jets
Hej Oliver, Få nogle flere produkter ind - dette vil helt sikkert øge salget. Derudover så ville jeg i den branche især fokusere på Facebook marketing, så prøv at arbejd med det :-) Derudover - er det 813 unikke besøgende i har haft? /Jakob |
Produkter + Dankortaftale |
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Det handler om at være............. Tryg Hvem handler jeg med? - Hvem står for reklamationsretten? - Hvilket telefonnummer kan i kontaktes på? (Et der viser firmanavnet... IKKE et privat). - CVR-nummer? - Jeg vil vide, at når brillere går i stykker til August, så er der nogen jeg kan henvende mig til.... Siden (de informationer der er for nuværende) giver indtryk af, at den er væk op 14 dage. - Og der vil jeg ikke handle. MÅSKE er jeg bare gammeldags.......... - Men noget kunne tyde på, at det er resten af dine potentielle kunder også så! |