Hej |
Hej Serkan
Jeg vil gøre:
Køb - opret køb - faktura fra leverandør - opret dong enery som leverandør - vælg el varm mv. som udgiftskonto - moms 25% - klik godkend
Mvh. Oliver
Hej Serkan Jeg vil gøre: Køb - opret køb - faktura fra leverandør - opret dong enery som leverandør - vælg el varm mv. som udgiftskonto - moms 25% - klik godkend Mvh. Oliver |
er der moms på det hele? ... så gør Dinero ellers resten helt af sig selv? Hvad med elafgift? Hvad med perioden for forbruget, er det bagud afregnet, er abonnement for tilslutning fremad afregnet? |
Hej Robert Nu står jeg ikke selv med en regning. Men er sikker på at Dong sætter 25% moms af hele regningen. Du skal bare registrer regningen og ikke koncentrer dig om perioden :) Men ja det er forud betalt, så det kan være at du betaler for meget, og får penge tilbage fra Dong eller omvendt. Rimelig sikker på at det er sådan det skal gøres. Mvh. Oliver
|
Og jeg er rimelig sikker på at du har brug for at lære lidt (mere) om regnskab |
Hej Robert Ahh okay, jamen det så godt vi har dig :) Mvh. Oliver |
Jeg elsker god sort humor , cheers ! |
Hej Sådan er det med regnskab, nogle ting er bare kringlet. I dag blev jeg det klogere omkring el :), men der er bestemt en stor del, hvor man kan klare det meste selv. Mvh. |
Hej Serkan. Vi vil faktisk gerne lave en guide til det på et tidspunkt. Kan du sende mig din faktura på support@dinero.dk ? Men det kræver jeg må bruge den (jeg sletter dine oplysninger) Så kigger jeg på en guide til dig og andre brugere snarest. De bedste hilsner Rasmus |