Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på hjemmeside

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Indlæg ialt: 188
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej i skønne mennesker her på Amino :)

Min side er nu blevet opdateret lidt har i lyst til at kigge oå den og ´sige havd i syntes om den? skaber den troværdighed , har i lyst til at handle med mit firma osv.

I bedes se bort fra at teksten på siden skal opstilles lidt bedre.

Linket er her. Security Danmark

Tak for jeres tid

Mvh Daniel

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 14:09

Min første tanke var at siden ikke er responsive ? - Det burde en 2014 hjemmeside i mine øjne altid være.

Generelt ret flot, men klikker jeg på "Medarbejdere" så sker der intet ? ... Finansiering og download er ens, og indeholder bare jeres kontakt info + den er et stort tomt areal under menuen ved begge sidde.

Nogen grund til at jeres sitemap skal være i menuen ? - Hjælper ikke jeres kunder ihvertfald.

Derudover syntes jeg ikke at der er grund til at jeres kontakt information står på samtlige undersider samme sted, dette havde jeg klart fjernet.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 14:48

Flot side, men der er dog det at jeg godt kunne tænke mig at man kunne trykke på "Vi tilbyder" og så komme ind på en side, hvor man kan se alt det i tilbyder, hvor man som nu behøves at bestemme sig med det samme, før man kan gå videre. 

Håber du forstår hvad jeg mener! Smile

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 15:28

Henrik Kristensen:

Min første tanke var at siden ikke er responsive ? - Det burde en 2014 hjemmeside i mine øjne altid være.

Generelt ret flot, men klikker jeg på "Medarbejdere" så sker der intet ? ... Finansiering og download er ens, og indeholder bare jeres kontakt info + den er et stort tomt areal under menuen ved begge sidde.

Nogen grund til at jeres sitemap skal være i menuen ? - Hjælper ikke jeres kunder ihvertfald.

Derudover syntes jeg ikke at der er grund til at jeres kontakt information står på samtlige undersider samme sted, dette havde jeg klart fjernet.

1. jeg ved ikke hvorfor den ikke er responsive. jeg må indrømme at jeg ikke lige ved hvad det vil sige..

2. Medarbejder er under opbygning derfor sker der ikke noget , og ligeledes med Finansiering og download,

3. kontaktinformationer står op alle sider for at gøre det nemt at finde de informationer.

men tak for dit feedback :)

Mvh Daniel

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 15:30

Mads Eberhardt:

Flot side, men der er dog det at jeg godt kunne tænke mig at man kunne trykke på "Vi tilbyder" og så komme ind på en side, hvor man kan se alt det i tilbyder, hvor man som nu behøves at bestemme sig med det samme, før man kan gå videre. 

Håber du forstår hvad jeg mener! Smile

Kan sagten følge dig , men ville det ikke blive for meget med en menu tab og en side med det samme ?

Men tak for din feedback :)

Mvh Daniel

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 865
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:52

Har det sådan lidt med disse cookies at de blot er et irritations moment.

Når du skriver som du gør, må jeg så ikke bruge siden uden at jeg skal acceptere cookies?

og hvis man ikke skal falde i fælden passiv accept af cookies, skal jeg vel have en mulighed for at sige nej og stadig kunne gå rundt på siden.

Ved godt det er navlepilleri, men i min verden vil jeg gerne have valget om jeg vil benytte cookies eller ej og stadig kunne gå rundt på siden.

Det er vel ikke sådan du siger nej til kunder hvis de ikke vil overvåges af cookies eller er det...?

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:54

Hey Daniel,

Super fin og troværdig side - godt arbejde. Jeg har dog lige lavet en gennemgang af noget jeres content på hjemmesiden, og som jeg kan se det har I taget de fleste af jeres billeder fra andre sider. Så, hvis jeg skal sætte en finger på noget, ville det være at jeg synes I burde bruge jeres egne billeder :-) Dette øger også troværdigheden.

God vind med projektet!

Mvh,

/Jakob

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 865
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 15:55

kom lige til at se dine filnavne på billederne.

Jeg ville nok ændre disse navne til noget google kan søge efter samt herunder "alt" tekst.

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 16:23

Daniel Jensen:
men ville det ikke blive for meget med en menu tab og en side med det samme ?

Jeg ville så måske droppe menu tab'en og kun have siden! Smile

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Ringsted
Tilmeldt 8. Oct 13
Fra  Security Danmark Skrevet kl. 16:27

Fresno Bob:

Har det sådan lidt med disse cookies at de blot er et irritations moment.

Når du skriver som du gør, må jeg så ikke bruge siden uden at jeg skal acceptere cookies?

og hvis man ikke skal falde i fælden passiv accept af cookies, skal jeg vel have en mulighed for at sige nej og stadig kunne gå rundt på siden.

Ved godt det er navlepilleri, men i min verden vil jeg gerne have valget om jeg vil benytte cookies eller ej og stadig kunne gå rundt på siden.

Det er vel ikke sådan du siger nej til kunder hvis de ikke vil overvåges af cookies eller er det...?

Nej selvfølglig afviser jeg ikke kunder pga cookies , og må indrømme at jeg ikke har skrevet teksten, men min web udbyder har. det hele bunder ud i den EU lovgivning der er omkring cookies. jeg ved at min side som sådan ikke sætter cookies , ikke hvad jeg ved , men det skal stå det.

men tak for din feedback

Mvh Daniel

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)