Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Gratis Webshop System (Alfa)

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 00:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lundsby

Jeg prøvede i Safari, og den stoppede med at virke da jeg skulle vælge farver til shoppen. Jeg valgte nogle farver, og klikkede videre, men der skete intet når jeg trykkede på knappen. Der var ingen fejlmeddelse.

Jeg har faktisk tidligere (et par uger siden) prøvet det samme, i forlængelse med en anden tråd du havde, at oprette en side, og her var der ingen fejl... også i Safari.

Jeg skal nok prøve igen, og se om jeg kan se en fejl meddelse. 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:10

Daniel Vangberg:
Jeg synes det er et fint koncept med trin-baseret tilgang, lidt i stil med Tictail.com.
Se i øvrigt Ecwid.com for inspiration til trin-baseret oprettelse. Den er cool.

Tusind tak, jeg vil klart kigge på Ecwid.com, det ser super spændende ud.

Daniel Vangberg:
Jeg så at Paymill var standard betalingsløsning. Har du gjort dig tanker om PayPal
skal indgå?

Ja, faktisk kan det være at det ender med at blive standard i stedet for Paymill, det er mit indtryk at det er noget lettere at komme igang med end PayMill.
Hos PayMill skal havde kopier af pas, el-regning etc. og de 2-3 dage de sagde vil tage, kommer ikke til at holde for vores egen oprettelse.

Daniel Vangberg:
Jeg formoder at man - selvom shoppen er gratis til man har solgt for 100.000 kr -
stadig skal betale en % andel til kreditkorthåndtering? Fx 2,95% + 0,28 € når det
gælder Paymill?

Det er fuldstændigt korrekt, ligesom man også skal betale VISA etc. Der er ikke nogen tvivl om at på den lange bane, når der begynder at komme ordre ind, så er Paymill/PayPal en dyr løsning, i det tilfælde understøtter vi og forhandler QuickPay gateways.

Daniel Vangberg:
Jeg formoder at man - selvom shoppen er gratis til man har solgt for 100.000 kr -
stadig skal betale en % andel til kreditkorthåndtering? Fx 2,95% + 0,28 € når det
gælder Paymill?

Det er et godt forslag, men jeg er så forelsket i ideen om, at vi skal arbejde hårdt for at hjælpe folk til at sælge for 100.000 kr. før vi tjener penge.
På et senere tidspunkt kan det dog være der kommer nogle premium features.

Daniel Vangberg:
Ellers glæder jeg mig til at følge med i udviklingen!

Det er jeg glad for at hører, jeg håber at produkt en dag bliver så godt at det kan komme med i den link samling.

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 00:11

Spændende hvordan det kommer til at gå, du har uden tvivl fat i noget - hvis det ellers vil "funke" den her gang :) Et par irritationsmomenter er dog et overdrevet brug af udråbstegn - som kan virke lidt hidsigt. Rent visuelt forstår jeg ikke helt billedet med "fra drøm til virkelighed på 30 min." og så en tom skærm, men det er jo en anden sag.

Og så i øvrigt "Danmarks mest iværksætter venlig webshop siden 2009".  Ja, jeg kan være en krakilsk ordkløver, men dem er vi flere af ;) Der er ganske simpelt ikke noget der hedder "Danmarks mest iværksætter venlig..."

Ud over det fin landing page - lidt mere "krudt" måske, men ellers held og lykke igen :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:14

Hej Michael

Michael:
Jeg prøvede i Safari, og den stoppede med at virke da jeg skulle vælge farver til shoppen. Jeg valgte nogle farver, og klikkede videre, men der skete intet når jeg trykkede på knappen. Der var ingen fejlmeddelse.

Nu giver det hele mere mening, "Videre" knappen I "Finpuds Design" virker ikke. Jeg for det fikset imorgen formiddag, og skriver i tråden, når det er gjort.

Jeg er super taknemmelig for din velvilje til at løse fejlen.

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 00:14

EDIT: Så lige at du havde postet før mig, og havde set det samme ;) Sorry. Godt at det kunne bruges.

Mvh
Michael 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Hellerup
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 271
Skrevet kl. 00:28

Jeg får blot beskeden: "No Layout set!" og intet andet :)

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:34

Thomas:
Spændende hvordan det kommer til at gå, du har uden tvivl fat i noget - hvis det ellers vil "funke" den her gang :)

Det håber jeg virkeligt også, men jeg føler mig rimeligt sikker på at havde lært af egne fejl, og kunne vil leverer et produkt som folk bliver super glade for. Men denne gang er der noget mere backing, der er købt en kæmpe kampagne og lavet en super spændende aftale med en den mest attraktive leverandør af økonomi systemer, så betingelserne kan næsten ikke være bedre.

Thomas:
Et par irritationsmomenter er dog et overdrevet brug af udråbstegn - som kan virke lidt hidsigt.

God pointe, jeg vender det lige med vores kommuniktations mand, da det ikke er mit ekspert område.

Thomas:
Rent visuelt forstår jeg ikke helt billedet med "fra drøm til virkelighed på 30 min." og så en tom skærm, men det er jo en anden sag.

Kan godt se hvad du mener, det er meningen at der skal være en lille film, der viser hvordan man går nemt gennemgår de forskellige trin og får en færdig shop ud. Den er vist lige på trapperne.

Thomas:
Og så i øvrigt "Danmarks mest iværksætter venlig webshop siden 2009".  Ja, jeg kan være en krakilsk ordkløver, men dem er vi flere af ;) Der er ganske simpelt ikke noget der hedder "Danmarks mest iværksætter venlig..."

Super godt set, der har sneget sig en slå bøf ind, det er rettet nu.

Thomas:
Ud over det fin landing page - lidt mere "krudt" måske, men ellers held og lykke igen :)

Mange tak.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 00:36

Hej Michael

Michael:
Jeg får blot beskeden: "No Layout set!" og intet andet :)

Den skulle være væk nu. Men du skal nok klikke på http://www.shop7.dk hvis du genindlæser får du nok samme side.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 09:21

Lundsby:
Nu giver det hele mere mening, "Videre" knappen I "Finpuds Design" virker ikke. Jeg for det fikset imorgen formiddag, og skriver i tråden, når det er gjort.

Så er det fikset, og man kan komme videre efter "Finpuds Design".

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)