Hej Lundsby |
Daniel Vangberg:Jeg synes det er et fint koncept med trin-baseret tilgang, lidt i stil med Tictail.com.
Se i øvrigt Ecwid.com for inspiration til trin-baseret oprettelse. Den er cool.
Tusind tak, jeg vil klart kigge på Ecwid.com, det ser super spændende ud.
Daniel Vangberg:Jeg så at Paymill var standard betalingsløsning. Har du gjort dig tanker om PayPal
skal indgå?
Ja, faktisk kan det være at det ender med at blive standard i stedet for Paymill, det er mit indtryk at det er noget lettere at komme igang med end PayMill.
Hos PayMill skal havde kopier af pas, el-regning etc. og de 2-3 dage de sagde vil tage, kommer ikke til at holde for vores egen oprettelse.
Daniel Vangberg:Jeg formoder at man - selvom shoppen er gratis til man har solgt for 100.000 kr -
stadig skal betale en % andel til kreditkorthåndtering? Fx 2,95% + 0,28 € når det
gælder Paymill?
Det er fuldstændigt korrekt, ligesom man også skal betale VISA etc. Der er ikke nogen tvivl om at på den lange bane, når der begynder at komme ordre ind, så er Paymill/PayPal en dyr løsning, i det tilfælde understøtter vi og forhandler QuickPay gateways.
Daniel Vangberg:Jeg formoder at man - selvom shoppen er gratis til man har solgt for 100.000 kr -
stadig skal betale en % andel til kreditkorthåndtering? Fx 2,95% + 0,28 € når det
gælder Paymill?
Det er et godt forslag, men jeg er så forelsket i ideen om, at vi skal arbejde hårdt for at hjælpe folk til at sælge for 100.000 kr. før vi tjener penge.
På et senere tidspunkt kan det dog være der kommer nogle premium features.
Daniel Vangberg:Ellers glæder jeg mig til at følge med i udviklingen!
Det er jeg glad for at hører, jeg håber at produkt en dag bliver så godt at det kan komme med i den link samling.