Hej kære med-aminoer Jeg har igennem den seneste tid, arbejdet på en ny webshop platform, der hedder Shop7. Ideen er at lave en platform der er gratis indtil man har solgt for 100.000 kr. og super nemt, at komme i gang med. Faktisk er målet at man skal kunne oprette en webshop på 30 minutter, uden weberfaring overhovedet. Det er selvfølgeligt store mål, og derfor har jeg brug for din hjælp. Jeg vil rigtigt gerne høre hvad du syntes om vores arbejde indtil videre. Du kan prøve Shop7, ved at gå ved at gå ind på http://www.shop7.dk. Konkret vil jeg gerne høre holdninger til det koncept, er det fedt? Derudover jeg gerne havde feedback på vores trin-baserede tilgang, er det forståeligt, virker det? Det skal understreges at vi nu er i en Alfa-fase, hvor der stadigt mangler et noget mere finpudsning og en eller to features. Senere på ugen, vil vi være færdige med de features, der er i projekt planen, og så vil jeg lytte til brugerne samt lave mange flere start templates. Jeg glæder mig til at høre fra dig.
|
Hej,
Det jeg kunne få til at virke, så fint nok ud. Desværre kan jeg ikke komme længere end "Så er du i gang - følge guiden - Videre" når jeg trykker på "Videre" sker der så ingenting. (nok en ALFA fejl/mangle)
Men ellers så det ud til at være fint (selv om jeg ikke lige kunne se så meget.
//Pete45