Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på Gratis Webshop System (Alfa)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Indlæg ialt: 3722
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære med-aminoer

Jeg har igennem den seneste tid, arbejdet på en ny webshop platform, der hedder Shop7.

Ideen er at lave en platform der er gratis indtil man har solgt for 100.000 kr. og super nemt, at komme i gang med. Faktisk er målet at man skal kunne oprette en webshop på 30 minutter, uden weberfaring overhovedet.

Det er selvfølgeligt store mål, og derfor har jeg brug for din hjælp. Jeg vil rigtigt gerne høre hvad du syntes om vores arbejde indtil videre.

Du kan prøve Shop7, ved at gå ved at gå ind på http://www.shop7.dk.

Konkret vil jeg gerne høre holdninger til det koncept, er det fedt? Derudover jeg gerne havde feedback på vores trin-baserede tilgang, er det forståeligt, virker det?

Det skal understreges at vi nu er i en Alfa-fase, hvor der stadigt mangler et noget mere finpudsning og en eller to features. Senere på ugen, vil vi være færdige med de features, der er i projekt planen, og så vil jeg lytte til brugerne samt lave mange flere start templates.

Jeg glæder mig til at høre fra dig.

Fra Svenstrup J
Tilmeldt 20. Aug 12
Indlæg ialt: 487
Fra  Happykids Skrevet kl. 23:11

Hej,

Det jeg kunne få til at virke, så fint nok ud. Desværre kan jeg ikke komme længere end "Så er du i gang - følge guiden - Videre" når jeg trykker på "Videre" sker der så ingenting. (nok en ALFA fejl/mangle)

Men ellers så det ud til at være fint (selv om jeg ikke lige kunne se så meget.

//Pete45

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:18

Hej Henrik

Det er bestemt ikke Alfa delen, du burde kunne komme videre fra første trin. Det der burde ske var at du skulle blive sendt videre til næste trin.

Det er super fedt du har fundet den fejl, kunne jeg lokke dig til at skrive din browser version og shop url, så vil jeg meget gerne kigge nærmere på problemet.

Hvis du ikke har lyst til at skrive det i tråden er du meget velkommen til at skrive til mig på mail: plu@shop7.dk eller sende mig en privat besked igennem Amino.

Igen super fedt du har fundet så kritisk en fejl, den vil jeg virkeligt gerne fikse så hurtigt jeg kan.

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 23:25

Jeg nðede til 30% og sð virkede det ikke mere. Men med det sagt, sð er det tydeligt at der er hentet meget inspiration hos Tictail hvilket i sig selv er fint nok. Men der er langt vej endnu, selv for en alfa.

Jeg forstår slet ikke hvorfor jeg skal bruge 30 min. (eller hvad det nu tager) for at blive færdig med registrering. Jeg gad ikke engang efter skridt 5..... det er bare for meget "ligegyldig" information som skal fyldes ind. Alt hvad der har med design, farver, adresse, osv. Det er noget der kan gøres i ro og mag efter registrering, ikke før.

Jeg kan desværre ikke give mere feedback, da det ikke virkede mere efter 30% 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 23:26

Prøver lige at kigge nærmere på det imorgen, men lige ved først kig syntes jeg det ser rigtig lækkert ud.

Måske det kunne være en ide at tilføje nogle info bokse forskellige steder - Altså mulighed for at trykke på fx "Momssats" og så åbner der en lille forklarende tekst + et link måske. Tænker dette kunne hjælpe nogle begyndere ?

Går jeg op under "Indstillinger" får jeg en masse, format_negative, format_positive og lign - Dette syntes jeg ikke helt virker så overskueligt at finde ud af hvad man skal med ?

Prøver lige finde mere tid til det, for syntes det ligner et lækkert system i har fået bygget Yes

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 23:28

Jeg har lige sendt en mail med et par småting som jeg fandt. Det er virkeligt et fedt koncept! 

God vind med det :-)

Fra Kongens Lyngby
Tilmeldt 23. Nov 08
Indlæg ialt: 174
Skrevet kl. 23:36

Jeg synes det er et fint koncept med trin-baseret tilgang, lidt i stil med Tictail.com.
Se i øvrigt Ecwid.com for inspiration til trin-baseret oprettelse. Den er cool.

Jeg så at Paymill var standard betalingsløsning. Har du gjort dig tanker om PayPal
skal indgå?

Det vildeste og mest ultimative ville klart være hvis det kunne laves sådan at man
kunne tage imod Dankort i shoppen uden selv at lave en indløsningsaftale med Nets.
Men det kræver vel et helt særligt setup.

Jeg formoder at man - selvom shoppen er gratis til man har solgt for 100.000 kr -
stadig skal betale en % andel til kreditkorthåndtering? Fx 2,95% + 0,28 € når det
gælder Paymill?

En alternativ forretningsmodel kunne være at gøre shoppen helt gratis mod at lægge
fx 0,5 % eller lign. på hver kreditkort transaktion. Ved ikke lige om det ville gøre
det interessant for dig og kunderne. Det er blot en tanke.

Ellers glæder jeg mig til at følge med i udviklingen!

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:48

Michael:
Jeg nðede til 30% og sð virkede det ikke mere.

Super du har fundet en fejl, jeg kan ikke genskabe den selv har prøvet i Chrome, Firefox og Explorer. Kunne du uddybe hvad fejlen er, sker der ikke noget når du klikker "Videre" eller ? det ville også hjælpe mig meget hvis du kunne skrive hvilken browser du bruger og din shop url.

Hvis du foretrækker det er du hjerteligt velkommen til at skrive til mig på mail: plu@shop7.dk eller som Amino privat besked.

Du har i øvrigt helt ret i, at jeg har kigget meget på Tictail, jeg syntes at deres tilgang er forfriskende nytænkende.

Michael:
Jeg forstår slet ikke hvorfor jeg skal bruge 30 min. (eller hvad det nu tager) for at blive færdig med registrering. Jeg gad ikke engang efter skridt 5..... det er bare for meget "ligegyldig" information som skal fyldes ind. Alt hvad der har med design, farver, adresse, osv. Det er noget der kan gøres i ro og mag efter registrering, ikke før.

Selve registrering er overstået når man har indtastet brugernavn, password etc. på selve Shop7 sitet. Grunden til at man skal trinene igennem er for at få shoppen klar til at lave det første salg. Vi vil selvfølgeligt gerne gøre det så let som muligt men man skal desværre oplyse stamdata, forretningsbetingelser etc.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:54

Henrik Kristensen:
Prøver lige at kigge nærmere på det imorgen, men lige ved først kig syntes jeg det ser rigtig lækkert ud.

Tusind tak :-)

Henrik Kristensen:
Måske det kunne være en ide at tilføje nogle info bokse forskellige steder - Altså mulighed for at trykke på fx "Momssats" og så åbner der en lille forklarende tekst + et link måske. Tænker dette kunne hjælpe nogle begyndere ?

Det er en super ide, jeg sætter det på så hurtigt som muligt.

Henrik Kristensen:
Går jeg op under "Indstillinger" får jeg en masse, format_negative, format_positive og lign - Dette syntes jeg ikke helt virker så overskueligt at finde ud af hvad man skal med ?

Jeg kan godt se hvad du mener, "Indstillinger" er egentligt ment til at først være noget man bruger efter trinene er gennemgået. Jeg tror jeg sætter en tekst ind på første side under indstillinger med en forklaring.

Henrik Kristensen:
Prøver lige finde mere tid til det, for syntes det ligner et lækkert system i har fået bygget Yes

Jeg glæder mig til at høre mere, det har været guldkorn det du er kommet med indtil videre.

Fra Hellerup
Tilmeldt 11. Apr 06
Fra  CloudSprout Skrevet kl. 23:57

Hej Kristian

Tak, for din mail, det er nogle super gode fejl du peger på. Jeg er så glad for at du syntes det er et fedt concept :-)

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)