Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

www.spil.us

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Dec 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 03:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Aminoer.

Jeg var så heldig at få skaffet mig et nemt og lækkert domæne - nemmelig: www.spil.us.

Efter 2 dage med hårdt arbejde fra min side af, er den endelig blevet lanceret - pyha, jeg har været hurtig!!

Hvad synes I ? Bedøm gerne domænet, brugervenligheden, designet og funktionaliteten!! 

fuckyeah.dk
Fra Aarhus N
Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 209
Skrevet kl. 10:29
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper.

Domænet: Jeg ved ikke helt hvad du mener med nemt og lækkert domæne...?!

Design og funktionalitet: 2 dages hårdt slid på en webside..? Du kan umuligt have foretaget mange grundige tests, samt gjort dig mange overvejelser om sidens eksistensgrundlag. Findes der ikke allerede tusinder af denne slags sider der samler de her lidt gammelsdags spil?

Beklager, men jeg er altså ikke super imponeret. Hvis man læser på jaykay.dk "JayKay driver, ejer og udvikler websites og portaler og udvider hele tiden nye idéer og koncepter." så er det vel ikke helt rigtigt (det med nye idéer og koncepter altså)... også selvom der skulle have stået "udvikler" og ikke "udvider".

Det leder mig hen til at der er mange tyrkfejl på din side. Få en aller anden til at læse korrektur på den, 

Beklager at der kommer lidt negativt feedback, men jeg vil helst være ærlig...Sad

Mvh

Jacob 

Tilmeldt 15. Jul 07
Indlæg ialt: 107
Skrevet kl. 10:44

Hejsa!

Hvad angår domænet, så er selve ordet "spil" jo godt, når danskere søger efter, ja, spil. Men desværre er der kun meget få danskere (der ikke lige ved så meget om websites som du måske gør) der kender til ".us" Det kan godt være det vil skabe lidt problemer, hvis folk ikke lige kan huske hvad pokker den endelse nu var.

På selve domænet synes jeg der mangler indhold - nu siger du godt nok, at det kun har været to dage undervejs, så det er da forståeligt nok, men med tiden er du simpelthen nødt til at få plottet nye features, indhold og selvfølgelig spil til websitet. Ellers holder det ikke længe i den branche, det er der overvældende mange gode eksempler på.

Nu har jeg selv holdt lidt øje med denne branche... og du er op imod nogle hårde drenge: GratisSpil.dk, NetSpil.dk og selvfølgelig store interntionale og omfattende som Knibble.com <--- de har vist omkring 10,000 gratis spil...

Jeg siger ikke dette for at nedgøre dit website, men bare for at understrege at det her ikke er nemt.

Men faktisk kan jeg godt li', at websitet er så simpelt, enkelt og da også udmærket flot. Der skal bare noget mere information, nogle features (fx nogle der ikke er så typiske i Danmark - kræver lidt research at finde dem), og som sagt flere spil.

Men alt det har du vel taget højde for?Wink

Held og lykke med det, markedet er mættet men med den rette strategi er det mere end muligt at få success!

Mvh. Artemis

Tilmeldt 11. Jun 06
Indlæg ialt: 995
Skrevet kl. 10:22

Lorteside, prøvede at tilmelde mig, der sker ikke en skid

Fra Randers
Tilmeldt 4. Jun 07
Indlæg ialt: 797
Skrevet kl. 18:49

Hej Jesper

Jeg synes faktisk hjemmesiden er utrolig lækker. Kan rigtig godt lide det meget simple design.

Det eneste der irriterer mig er, at man skal oprette en bruger for at spile. Hvad er tanken bag ?

- Er det for at man kan live chatte, eller hvordan ?

Held & lykke

Tilmeldt 1. Dec 06
Indlæg ialt: 40
Skrevet kl. 19:28

Tusind tak for Jeres søde ord. 

"Det eneste der irriterer mig er, at man skal oprette en bruger for at spile. Hvad er tanken bag ?"

Ja, det fordi jeg har lavet en AJAX live chat i højre side af vinduet, så man kan chatte samtidigt med man chatter (skulle ikke være set før (!)) - måske skulle man lave det, sådan man bare ikke kan bruge chatten, hvis man ikke er logget ind, hmm.. 

Men det tager kun få sekunder at oprette sig - uden bekræftelses e-mail osv, så kan ikke rigtigt se, det skulle være en "lorte side" eller "irriterendet", hehe :-) 

fuckyeah.dk
Side 1 ud af 1 (6 indlæg)