Mit hedder "Billigt internet - Alle internetforbindelser i Danmark - INTERNETpriser.dk" men på Google hedder det "INTERNETpriser.dk: Billigt internet - Alle internetforbindelser i Danmark".
Det er for mit vedkommende ganske i orden det Google gør, da mit brand helst gerne må vises først, et eller andet gør det rigtigt for jeg er #1 på alle søgeord jeg har lagt ind på sitet, hvilket er skønt da det gavner en masse menneskers hverdag.
OnlineSynlighed.dk | Søgemaskineoptimering (SEO), Google Ads, Facebook Annoncering og Online Reputation Management. Kontakt os på mail@onlinesynlighed.dk eller telefon +45 70 13 63 23 Jeg er partner i UlovligKopiering.dk, der hjælper virksomheder, som får kopieret online indhold. Find mig på LinkedIn
Føler bare det er lidt et overgreb når der nu bruges så meget tid og resourcer på tekster, seo m.m. og så Google bare selv skriver hvad de tror deres brugere ønsker.
Bum... skulle bare lige ud med det
JDATrading.dk - Erotisk Internet Handel - JDATrading.dk
Føler bare det er lidt et overgreb når der nu bruges så meget tid og resourcer på tekster, seo m.m. og så Google bare selv skriver hvad de tror deres brugere ønsker.
Hvori ligger overgrebet? Ligesom du har ret til at skrive hvad du vil på din hjemmeside, så har Google ret til det samme på deres hjemmeside.