Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har du et rengøringsfirma på Fyn? Så lad os arbejde sammen

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Årslev
Tilmeldt 17. Jun 07
Indlæg ialt: 254
Fra  KH Finans Danmark ApS Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære med-Aminoer.

Nu er tiden inde til at slå til:

Er du den lykkelige ejer af et professionelt rengøringsfirma på Fyn, så er du måske den jeg søger.

Selv driver jeg et professionelt vinduespudserfirma, som kører i Odense og det øvrige Fyn. Imidlertid har vi plads til nogle flere ordrer i vores bøger. Derfor søger vi nu en eller flere samarbejdspartnere, som måske har for meget at lave, og som godt kunne bruge en hjælpende hånd i ny og næ. Vi kan klare vinduespolering og evt. trappevask for dig, hvorimod du så kan klare eventuelle andre rengøringsopgaver, som vi får ind hos os. På den måde kan vi hjælpe hinanden, og begge to tjene en lille ekstra skilling.

Måske du i dit rengøringsfirma slet ikke tilbyder vinduespolering. Her kan vi hjælpe dig med at komme i gang, så du kan udvide dine services overfor dine nuværende og fremtidige kunder.

Ydermere er jeg også interesseret i kontakter med andre vinduespudsere, som i perioder har for meget eller for lidt at lave. Måske vi også her kan hjælpes ad.

Interesseret i et samarbejde? Så ring til mig på tlf. 71 99 28 21 eller skriv en mail til kh@khpuds.dk. Du kan naturligvis også kontakte mig her på Amino.

Mvh. Kasper

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)