|
Hej Kristoffer
Personligt tror jeg desværre ikke på det. Det er da dejligt du kan lave nogle penge på bekendte, men jeg mener ikke der er et større markede.
Bevis mig gerne anderledes :-)
|
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Hej Kristoffer Personligt tror jeg desværre ikke på det. Det er da dejligt du kan lave nogle penge på bekendte, men jeg mener ikke der er et større markede. Bevis mig gerne anderledes :-) |
Hej Kristoffer. Ideen er nu ikke helt dum. Jeg har selv en masse både nye og brugte "ukorante" reservedele på lager som jeg sjældent får solgt ud af. Det ville være fint hvis der var en som kunne tage sig af det. Men der vil også være nogle ting som har en mindstepris, og hvad så hvis de ikke bliver solgt? Jeg tænker her på din betaling. Og hvem står for evt. at sende varen til køberen, tage billeder af tingene osv. Det kræver næsten også at dine kunder er lokale hvis du skal gøre det hele. Arbejd videre med ideen, og bor du i nærheden af Aalborg kan du starte med noget af mit skrammel. MVH Ronnie
|
|
Ejer af Winkwink & Magentoxperten.
Ïdeen er god, men langt fra unik. http://www.shoppit.dk/Default.asp?DokumentId=3&UnderMenuId=3
Qxl har også været igang med samme projekt i nogle år. Men jeg har ikke rigtig hørt mere - så det er ikke sikkert det blev en succes. Men der er altid et marked, hvis du kan gøre det bedre end dem.
|
Arbejder med ejendomme i Aalborg gennem Holm Ingemann
Jeg mener heller ikke det er verdens bedste ide. Jeg tror godt du kan få nogle kunder, men millionær bliver du nok ikke af det. MVH Ronnie
|
Jeg tror faktisk på ideen, jeg har endda set at der er et sted her i København man kan indlevere til sådan noget. Ex-kæresten, var super flittig på QXL og solgte masser af ting til 50-200 kr. Nu er hun væk, hvilket giver mig en masse fordele, men også et problem i denne forbindelse, nemlig at jeg ikke gider QXL. Hvis der endda kom en og afhentede lortet ville jeg gerne betale op mod 50 %, alternativet er at det ligger og en dag bliver smidt ud.
|
min kæreste handler sindssygt meget på Trendsales, så meget at hun nærmest har startet små tøsegrupper op, hvor hun sidder og vejleder dem i at bruge det... og så får hun tøj fra andre og sælger det for dem på Trendsales.. og tjener de der 10 - 20 % hver gang... ligesom dig faktisk... hun bliver ikke rig, og bruger ifattelig meget tid på det.. men hun synes det er sjovt.. så så længe det er sjovt, så er det jo bare fint... men jeg tror da bestemt der er muligheder for en udvidelse af konceptet... Shoppit i Århus (som er ejet af dba.dk ik?) kører vist showet med offline butik, hvor folk indleverer deres bras og andre folk køber... en slags organiseret Røde Kors, der ikke gavner nødramte... |