Hej Aminoer Er der nogen der har erfaring med at bruge Word som fakturaskabelon, evt. med integration af Access og med brug af dynamiske felter? Jeg udskriver endnu ikke mange fakturaer og ønsker ikke endnu at investere i E-conomics osv. Jeg vil gerne have en wordskabelon, som automatisk indsætter fortløbende fakturanummer, kundeadresse og info, og automatisk genindsætter fakturanummer og kundenummer på forskellige steder i skabelonen. Yderligere ønsker jeg mit eget unikke faktura-design, og vil ikke lade mig begrænse og diktere af kedelige standard fakturaer, som diverse programmer tilbyder. Er der nogen, der har praktisk erfaring med dette og hvordan har I sat det op? Hilsener
|
Hej Peter
Jeg ved godt du spørger efter en Word løsning. Men i stedet for at bruge en skrækkelig masse tid på at få det til at fungere, vil jeg anbefale at du tager et hurtigt kig på vP Faktura fra www.vipilon.dk . Standardudgaven til 580,- + moms (engangsbeløb) kan det du forespørger + en hel masse mere.
Fuld styr på fakturanummer. Indbygget kunde og varekartotek. Lav evt. først et tilbud, som du så senere kan ændre til en faktura osv.
Med indbygget fakturadesigner. Her kan du være lige så kreativ du har lyst til :-)
Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
Vipilon ApS