Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Nogen der har erfaring med at bruge Word som fakturaskabelon?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 07:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Er der nogen der har erfaring med at bruge Word som fakturaskabelon, evt. med integration af Access og med brug af dynamiske felter?

Jeg udskriver endnu ikke mange fakturaer og ønsker ikke endnu at investere i E-conomics osv. 

Jeg vil gerne have en wordskabelon, som automatisk indsætter fortløbende fakturanummer, kundeadresse og info, og automatisk genindsætter fakturanummer og kundenummer på forskellige steder i skabelonen. 

Yderligere ønsker jeg mit eget unikke faktura-design, og vil ikke lade mig begrænse og diktere af kedelige standard fakturaer, som diverse programmer tilbyder. 

Er der nogen, der har praktisk erfaring med dette og hvordan har I sat det op?

Hilsener

Peter

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 08:44

Hej Peter

Jeg ved godt du spørger efter en Word løsning. Men i stedet for at bruge en skrækkelig masse tid på at få det til at fungere, vil jeg anbefale at du tager et hurtigt kig på vP Faktura fra www.vipilon.dk . Standardudgaven til 580,- + moms (engangsbeløb) kan det du forespørger + en hel masse mere.
Fuld styr på fakturanummer. Indbygget kunde og varekartotek. Lav evt. først et tilbud, som du så senere kan ændre til en faktura osv.
Med indbygget fakturadesigner. Her kan du være lige så kreativ du har lyst til :-)

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen
Vipilon ApS

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 08:50

Enig.. find et faktura program fremfor manuelt at ændre alt.. Det tager for meget tid.

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 09:16

Hvorfor vil du bruge word.?????  

Du kan hvis du vil lave det hele i MS Office med fordel bruge EXCEL og integrere med ACCESS. Det giver dig adskillige flere regnskabsmæssige fordele samtidigt kan man idag i excel trække al den grafik ind som man måtte ønske og binde fast direkte på siden. WORD Delen vil jeg så integrere på en anden måde nemlig ting som rykkerskrivelser eller andre skrivelser til dine kunder hvor der skal foretages data udtræk fra access. 
Du skal dog overveje hvad du vil bruge din tid på, for der kan hurtigt ryge adskillige timer med at sætte sig ind i tingene og så også tid med at få det til at fungere.
Kan kun anbefale at du måske kigger på forskellige løsninger som allerede kan købes for småbeløb fra en 500 kr og op

mvh yiced 

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)