Jeg savner følgende på din i øvrigt pæne hjemmeside:
- Billeder af produkterne ud for beskrivelserne - Priser for produkterne (og for det varmeskab, man også skal købe/leje)
Andre kommentarer:
- Jeg ville dele produktbeskrivelserne op i fire selvstændige beskrivelser (og undersider) i stedet for at have to på hver underside - Dine tekster har mange kommafejl. Det kan du vælge at leve med, men da du ikke har ret meget tekst, vil det ikke være en stor omkostning at få rettet dit indhold.
1) Den adaptive (responsive) del er hel gal. En mobil bruger har ikke en chance for at se hvad der står på din side. Tekst bliver klippet over, og selve menu delen virker heller ikke. Dette er på Mac Safari, Crome, og Firefox.
2) Den er også gal med den måde din tekst er formateret. Hvis du kigger på siden (konceptet), så er der underlige mellemrum mellem teksterne, der mangler punktum flere steder (på hele sitet), og så komma problemerne som allerede er nævnt.
Jeg kan kun se det øverste af forsiden på min skærm
Precist hvordan kommer det til udtryk? er det kun noget at tekstboksene du kan se, eller? Kunne vi få dit til at poste et screendump? Alternativt sende et til paj snabel jeppesengrafisk punktum dk? På Forhånd tak.