Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ikke alle besøg på google analytics bliver registreret

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 13:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Har nogle gange nu opdaget. At jeg er inde på min side via fjernsupport for en kunde. Og kan så se, at det ikke bliver registreret på min google analytics konto. Og ej heller under live oversigt, mens man er der.

Nogen der ved hvad dette kan skyldes?

Kim

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 10:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kan være forskellige årsager til det. Hvis der er opsat et filter hvor den IP adresse du sidder på frasorteres, så kommer det ikke med. Hvis det er Wordpress, så kan man i plugin aktivere at man ikke tæller med når man er logget ind. En anden mulighed er at du har set sider hvor der ikke er kode på.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 11:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Som skrevet er det tit igennem fjernsupport hvor jeg oplever dette. Eller hvor jeg har kunden i telefonrøret, og guider dem til min side. Og derved kan se igennem Google Analytics at det ser ud til de ikke er på siden.

Og da det er fra kunders pcér har de jo under egen ip og er derfor ikke fritaget fra analyse.

Og bruger prestashop hvor det er et modul der er installeret hvor koden fra Google er indsat og virker derved på alle sider.

Så noget andet må være årsagen.

Kim

Fra Brøndbt Strand
Tilmeldt 4. Jun 08
Indlæg ialt: 414
Fra  Kipimo Webjuice.dk Skrevet kl. 13:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis det ikke umiddelbart er nogle af de grunde, så er det svært at sige uden at have et konkret eksempel der kan fejlsøges på.

Partner i digitalbureauet Ambition, samt ejer af webshoppen https://froesnapperen.dk/ 

Fra Odense
Tilmeldt 14. Feb 14
Indlæg ialt: 142
Fra  Cooltights Skrevet kl. 13:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu findes der jo også efterhånden programmer til Mac og Windows som fjerner ens spor rundt på nettet, så lige præcis google og andre steder ikke kan tracke hvilke steder man er og har været :)

www.cooltights.dk - Produkter som Skins tights, 2XU tights og Stretch tights til alle former for sport!

Fra Måløv
Tilmeldt 12. May 10
Indlæg ialt: 52
Fra  BizDoktor.dk - Vortex Consulting Skrevet kl. 13:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Lille gæt... Remote Software benytter cache/proxy? eller sikkerheds tunler som VPN.../ peer2peer.. Bare et gæt! Det gør det jo lidt svært for trackere at gøre se/tracke? Geeked

Venlig hilsen BizDoktor.dk

www.HerbalCenter.dk

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 21:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Det plejer nu ikke være et problem for Google ana... at se de besøgende selv om jeg tilgår siden igen fjernsupport.

Og det der undre mig nogle gange er. At jeg har haft en ældre person i røret og har forsøgt at guide denne til min side hvorfra de skulle starte fjernsupport. Og har så holdt øje i baggrunden for at kunne se når kunden var på det rigtige sted på min side. Men hvor jeg ikke har kunne se kunden selv om kunden  mente han var på siden. Og da der så kom hul igennem så var kunden på siden men ingen udslag i Google ana...

Har oplevet det et par gange. Så ikke verdens undergang. Men undre mig bare hvorfor.

Kim

Fra Odense
Tilmeldt 19. Jan 12
Indlæg ialt: 859
Fra  ithansen.dk Skrevet kl. 13:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Uhm igen i går og i dag har der været gennemført ordre der ikke bliver registreret i Google analytics.

Underligt.

Kim Angry

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)