Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til vores hjemmeside/wordpress

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 22
Fra  Superfinish malerfirma Skrevet kl. 07:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har har fået lavet hjemmeside i wordpress og seo i mindre grad, men der sker ikke rigtig noget.

Personligt har jeg intet begreb og hvad jeg skal gøre, så det ville være rart med experthjælp ;-)

Er der nogen herinde som er superskarpe og kan speede vores synlighed på Google op, og evt. optimere vores site.

send evt. pb eller mail.

 

På forhånd tak.

MVH

Camilla

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 09:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes at jeres side er meget LIDT inviterende. Der mangler call to action på jeres forside. Her mener jeg et eller andet , som indikerer, at I MEGET gerne vil kontaktes. Helst et telefonnummer. Og selvfølgelig også en cta-knap med et direkte link til jeres kontakt-side.

Og jeres slides består kun af et billede og en overskrift. Der bør I nok få lidt informerende tekst ind, istedet for at bede brugerne om at klikke for mere information. Billedet på jeres rengørings-slide, bør virkelig beskæres, så de meget skæve linjer forsvinder.

I det hele taget synes jeg, at I beder jeres brugere om alt for meget. Eksempelvis på jeres kontaktside: telefonnummeret bør fremhæves, og være i toppen af siden. Og ikke mindst jeres kontaktformular, hvor brugeren selv skal angive hvilket emne de skriver til jer om. Der bør I have en kontaktformular til hvert emne.

På jeres undersider bør I også flytte cta-knappen længere op på siden, evt. hav den både i toppen og i bunden. Jeg synes det er lidt en skam, at I på de forskellige undersider ikke udnytter muligheden for at dele siden op i spalter, så man ikke skal scrolle op og ned. De steder hvor denne mulighed benyttes, ser det lidt rodet ud. Vælg en fast "skabelon" til jeres undersider, så brugeren kan se de samme typer information på de samme områder.

Så må jeg sige, at jeg ikke forstår at der benyttes Nextgen gallery (på siden "Malerarbejde"), når temaet (Divi) har nogle  fine indbyggede galleri-funktioner. Det ser meget klodset ud.

SEO vil jeg lade andre om at vurdere, men hvad gør I selv for at markedsføre jeres site? En hjemmeside og lidt SEO er bestemt ikke nok.

Fra Køge
Tilmeldt 25. Jun 13
Indlæg ialt: 22
Fra  Superfinish malerfirma Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Tim.

Som sagt har vi intet forstand på hjemmeside og hvad der følger med, derfor er jeg glad for jeres respons.

Jeg er dog en smule rystet over at det du skriver, idet vi selvfølgelig har betalt for at få arbejdet udført ordentligt.

Men ok vi har heller ikke betalt en jetjager for det, men jeg forventer da fortsat at tingene er iorden.

Vi markedsfører os ikke ud over hjemmesiden.

Meningen med hjemmeside er jo at folk bliver grebet og har lyst til at læse videre og selvfølgelig ringe til os!

Fra Storkøbenhavn
Tilmeldt 6. Oct 09
Indlæg ialt: 823
Skrevet kl. 10:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Camilla:
Jeg er dog en smule rystet over at det du skriver, idet vi selvfølgelig har betalt for at få arbejdet udført ordentligt.

Camilla - start med at få fjernet det link i har i bunden bunden fra WEB firmaet - det er meget "old school" og fortæller meget om din manglende viden indenfor dette og selvfølgelig meget om din webmands kompetencer og opfattelse af hvad der er professionelt, og hvad der ikke er!

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 932
Skrevet kl. 10:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Camilla,

Jeg synes du skal kontakte jeres webdesigner, og få ham til at rette disse ting. Det bør han gøre hurtigt, og uden beregning, da det faktisk er ting som er ret elementære når det gælder webdesign og brugervenlighed (og som Bennie skriver, kan han jo samtidig fjerne sit link i bunden af jeres side også :) ).

Det er i øvrigt heller ikke noget som burde tage ret lang tid for ham at rette.

Tilmeldt 14. Sep 11
Indlæg ialt: 24
Skrevet kl. 12:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej - Kan se i ligger nummer 39 på malerfirma køge, så helt skidt er det ikke :)

En ide kunne være at få noget google firma side oprettet og så få et authorship link oprettet på siden.. så den linker til google firma kontoen..

Det vil jeg tro kunne hjælpe en del på søgninger i jeres lokalområde..

På forsiden kunne I får lagt et et af jeres keywords i et h1 tag -   fx Malerfirma i Køge..

DBH

TOmmy

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1721
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 13:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er nødvendigt med en søgeordsanalyse, der laves korrekt.

De brede søgeord, der i dag fokuseres på, er spild af tid og penge. (Maler, malermester, malerfirma)

Som du selv skriver vil søgeord + geografisk tilknytning være langt bedre at gå efter, da konkurrencen er lavere og de brugere, der klikker sig ind på siden, med højere sandsynlighed vil henvende sig. (maler køge | malermester køge | malerfirma køge mv.)

Hele sitets SEO bør fokuseres mod de mere geografisk orienterede søgeord.

Med andre ord - det hele skal i praksis laves om. Så de penge i har anvendt på on-page SEO optimering, har været smidt direkte ud af vinduet.

Når i har siden på plads, er Google places fint, tilknytning med authorship nævnes her som en fordel i lokale søgninger, hvilket ikke har noget med hinanden at gøre, dog vil authorship muligvis være en fordel, såfremt firmaet har en malermester i spidsen, som kan anvendes i markedsføringen.

Når alt er helt på plads on-page, skal i se nærmere på links ind til jeres side. Det kaldet i fagsprog linkbuilding.

Her vil en pakkeløsning til omkring Kr. 10.000 få jer på rette vej.

Google Places:
http://www.google.com/business/placesforbusiness/

17 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)