Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Må jeg leje erhvervslokaler i Spanien via dansk cvrnummer?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg er i Spanien sammen med min partner og vi har forelsket os i stedet hernede.

Vi har fået muligheden for at leje erhvervslokaler fra mandag allerede, nu sidder vi på hotellet og har besluttet os for at blive hernede hvis vi kan sige ja til lokalerne fra mandag.

Ville være fantastisk hvis der er nogen der kan svare på dette spørgsmål

PFT

DBH

Lasse

Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 4467
Fra  Remy Skrevet kl. 23:16

Jeg ved det ikke. Men fuck hvor er det fedt :-)

Held og lykke.

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 23:20
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa for at i kan leje erhvervslokaler skal i først oprettes med spansk NIE Nummer. Herefter skal i oprettes som en virksomhed enten som enkeltmandsvirksomhed.  hvilket er billigst. eller som et anpartsselskab.  uden spansk cvr nummer kan i ikke leje lokaler hernede. dernæst skal i huske på at i tvungent bliver timeldt seguridad social  som er sygesikring og socialforsikring når i har en virksomhed. og det koster min 314 euro pr mand om måneden.

Vi har i årevis boet i Spanien og haft firma her.   hvis du vil vide mere skriv til mig på vores email som er yiamor @ yahoo . com   og smid så lige et telefonnummer og lidt om hvor i opholder jer. vi bor i malaga området.  så skal jeg nok tage kontakt til jer.  det er lidt nemmere at forklare hvis vi mødes eller over telefonen

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Indlæg ialt: 1584
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 23:33

Jeg har haft lejet et lokale via et dansk selskab. Det var ikke noget problem, men en del af udlejerne vil ikke, men muligheden er der.

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:58

Hej

Mange tak for svar!

Jeg har lige sendt dig en mail. Vil du sende dit telefonnummer, så ringer jeg lige :)

DBH

Lasse

Tilmeldt 20. Apr 07
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:01

Hej Bacardil

Tak for dit svar.

Vi har været til et møde med dette firma idag http://www.regus.dk/, var det noget lignende du lejede ved?

DBH

Lasse

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 00:04

Lige lidt ekstra.  som lovgivningen er idag her i spanien. så er det ulovligt at udleje til virksomheder der ikke er registreret når lokalerne er registeret som erhvervslokaler. før itiden var der ikke rigtigt nogen der tog sig af det men idag er kontrollen meget størrer og der falder bøder i størrelsesordenen 10.000 euro og opefter alt efter hvilken type virksomhed man driver fra lokalerne. 

der er dog et hul i lovgivningen. og det er at i som turister kan opholde jer i spanien de første 6 mdr uden at tilmelde jer og som turister kan i leje en alm lejlighed hvorfra i faktisk godt må arbejde. 

I skal dog senest efter 6 mdr tilmelde jer og registrere jeres virksomhed her i spanien. Men det åbner jo mulighed for at i kan prøve om det nu også er det i vil. uden at sætte alt for meget igang. Vær opmærksom på at den danske sygesikring ophører 30 dage efter i er rejst ud af danmark, også selv om i opholder jer i EU. Hos f.eks Sanits kan i tegne en sygeforsikring for 53 euro om måneden som også dække tandløgebesøg. 

Så rent teknisk kan jeg kun anbefale at i ikke lejer lokaler men måske finder en lejlig der er registreret som beboelse. 

mvh yiced

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:11

Nej, det var en almindelig udlejer af et kontorlokale. Regus er så internationale så mon ikke de gør det.

Fra Stenløse
Tilmeldt 8. Apr 06
Fra  NordicCall.dk Skrevet kl. 00:16

Yiced.. Okay.. jeg har ikke set lovgivningen omkring det, men vil ikke afvise det dog udlejer de forsat i dag til et dansk selskab :) men som du selv siger er det billigt og nemt at komme i gang med et "personligt" selskab så det er måske en fin løsning at vælge.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)