Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad mangler denne side?

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)
  • 1
Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Indlæg ialt: 109
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer.

Jeg har til opgave at vurdere og høre andres mening omkring denne hjemmeside. Det er en nyopstartet virksomhed i Randers og henvender sig til folk der gerne vil være iværksættere, søger råd til opstår, finde samarbejdsparnere/sparringspartnere. Egentlig det samme som diverse væksthuse rundt i landet gør. Virksomheden er opstået i samarbejde med min skole og VIA. Siden er: www.vaekstvaerket.dk

Jeg ønsker svar på om

- Hvad der mangler

- Hvad der er overflødigt

- Brugervenlig

- Design

. Funktionalitet

Har i andre kommentarer eller idéer til siden skriv dem endelig ned. Jo mere i kommer med jo bedre.

På forhånd tak

Kasper Nørbæk 

Tilmeldt 22. Apr 14
Indlæg ialt: 39
Fra  Cefas Skrevet kl. 13:32

Hej Kasper

Det mangler indtil videre et link til hjemmesiden :)

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Skrevet kl. 13:41

Hej Tobias. Det beklager jeg. Det gik lige lidt for stærkt men linket skulle gerne være der nu. :)

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 13:49
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Ligesom at facebook ikke findes på facebook, evt når jeg holder musen over at den bliver blå eller ligne.

Den står både på dansk og engelsk? hmm jeg tænker på menuen.

Mere indhold på siden!. jeg synes der er utrolig let og virker meget sådan "Heey" så har jeg lært det...

Du har 8 style filer... WHAT!?! Hvorfor ikke bare have en fil?

Du skal også til at overvej google+ til din hjemmeside. læse lidt omkring omkring det her: http://www.henrik-bondtofte.dk/authorrank 

Du skal også kig på noget SEO , evt kig her: https://yoast.com/wordpress/plugins/seo/ Nu kan jeg se du bruger wordpress.

Håber det var nogle tips du kunne bruge til noget :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Skrevet kl. 14:04
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Jesper

Alt kan bruges så mange tak for din indsigt. 

Det er dog ikke en side jeg har lavet. Skal kun analysere den samt få andres mening på den. Herefter vil jeres idéer blive fremlagt for min skole så de kan kigge på siden.

Tilmeldt 22. Apr 14
Fra  Cefas Skrevet kl. 14:07

Hej Kasper

1. Menuerne er klikbare, men folder samtidig ned. Få vil klikke på dem og læse selve menuteksten. Har ikke et godt løsningsforslag, kæmper selv med samme problemstilling. Som minimum bør man være opmærksom på ikke at skrive vigtige ting i de menutekster, kun få vil klikke på og læse.
2. Mangler e-mailadresse på http://vaekstvaerket.dk/?page_id=39
3. Kalender virker ikke (står [sc_events_calendar])

- Hvad der mangler: Intet vigtigt, men måske et par billeder af Vækstværket (udefra og lokaler) samt af nogle af de ansatte/medarbejderne/de faste frivillige

- Hvad der er overflødigt: Intet

- Brugervenlig: Ja

- Design: Pænt og overskueligt

- Funktionalitet: Man kommer let rundt, og man finder let det, man leder efter

Andre kommentarer:

1. Sproget er godt på siden, men der er en række kommafejl, I kan se på. Google "komma før at infinitiv"
2. Jeres skrives med lille j, altså jeres. Se evt. http://sproget.dk/raad-og-regler/artikler-mv/svarbase/SV00000070

God side og godt initiativ! Held og lykke med det!

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Skrevet kl. 14:14

Mange tak for svaret Tobias. 

Ja, det med den klikbare menulinje der folder sig ned samtidig opdagede jeg også i dag da jeg var inde på siden. Så den er noteret.

Som jeg har opfattet siden er det pt primært studerende der "rådgiver" andre elever om iværksætteri. Er det bare mig der har tolket det forkert eller er det også sådan du/i ser på det.  

Tilmeldt 22. Apr 14
Fra  Cefas Skrevet kl. 15:02

Hej Kasper

Du har ret, det fremgår ikke tydeligt nok, hvem de ansatte/frivillige er.

Desuden har jeg opdaget et andet problem, nemlig at de fire rubrikker under slideren ikke er klikbare i forhold til at få uddybende information, men alene flytter slideren frem og tilbage. Det er formentlig ikke meningen, da flere af teksterne slutter med ..., fx: "Vi hjælper dig til at realisere dine mål og ambitioner som..."

Fra Aarhus
Tilmeldt 13. Jan 11
Skrevet kl. 15:54

Lige præcis. Der er rigtig mange små ting der burde være der men ikke er. Man kan hurtigt blive en smule forvirret over hvad de egentlig gerne vil udbyde. Er det udelukkende studerende fra Dania Randers og VIA der må benytte faciliteterne. Tror bestemt de ville få mere ud af at henvende sig til alle der gerne vil være iværksættere men det kræver også ansatte med kompetencer i at rådgive.

Side 1 ud af 1 (9 indlæg)