Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Har brug for en person bosiddene i KBH som kan give mig ca.2 timers personlig rådgivning om programmet Dinero og min kommende momsafregning

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Indlæg ialt: 16
Fra  Madstitch Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Er startet op som selvstændig for 4 mdr. siden, men er i tvivl om jeg bruger regnskabsprogrammet Dinero rigtigt. Derfor vil det være fedt lige at kunne sidde sammen med en erfaren indenfor området og spole igennem mine posteringer osv.  Betaler selvfølgelig for rådgivningen. Nogen af jer herinde som er kyndige, eller som kan henvise mig til et sted i KBH? 

Tilmeldt 30. Apr 14
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:29

Tillykke med din virksomhed - har du styr på hele regnskab/revisions delen ved at være selvstændig ?  Desværre er der mange iværksættere og andre SMV virksomheder som glemmer den del, og selv bruger unødigt tid på denne proces i stedet for at koncentrere sig om, den/de ting som de er gode til i jeres virksomhed. Derfor vil jeg helt klart anbefale dig at tage kontakt til en bogholder/revisor, som kan hjælpe dig med
-Bogføring
-Moms
-Indberetninger
-Skat
-Årsrapport
-Selvangivelse

Der er portaler som kan hjælpe dig med at finde en bogholder/revisor, som kan give dig tilbud på hvad sådan noget kan koste. Og der findes en del forskellige løsninger, som kan sættes op til din virksomhed.

Af portaler findes  www.alego.dk  -  www.juf.dk  - www.revisor-pris.dk 

Held og lykke med din virksomhed

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 12:51

Kør op til Dinero selv med kage til hele kontoret ... så er jeg sikker på de finder en der kan hjælpe dig ... Martin er jo ikke til at stoppe igen når først han kommer igang med at fortælle om Dinero ;) :p

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Fra  Madstitch Skrevet kl. 20:25

Tak for dit svar! Nej, har nok ikk styr på det hele endnu, men jeg vil gerne gøre/lære det selv indtil min indkomst er til, at hyre en revisor.  Jeg vil lede lidt på dine links -tak igen

Fra København
Tilmeldt 7. Nov 13
Fra  Madstitch Skrevet kl. 20:26

Hehe...det lyder som en god ide´. Måske jeg bare braser ind på deres kontor:-)) Tak for svar.

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 16:46

Ditte Sørensen:

Er startet op som selvstændig for 4 mdr. siden, men er i tvivl om jeg bruger regnskabsprogrammet Dinero rigtigt. Derfor vil det være fedt lige at kunne sidde sammen med en erfaren indenfor området og spole igennem mine posteringer osv.  Betaler selvfølgelig for rådgivningen. Nogen af jer herinde som er kyndige, eller som kan henvise mig til et sted i KBH? 

Hej Ditte.

Har du set vores kom igang video  ?

Den hjælper de fleste :)

">

De bedste hilsner

Rasmus

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)