Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Teleoplysningen

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)
Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 23:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvor er det lige de kunder skulle findes henne? :P

Der er vist dumt FUP med de store røde advarselslamper - ignorer samtlige henvendelser hvis de så vil trække sagen i retten bliver det en dyr fornøjelse for dem.

Helt klart endnu en flok der burde have frakendt retten til at drive enhver form for virksomhed.

Hvis i er blevet snydt af dem så søg på deres amatøragtige side og find de andre der er blevet snydt så kan i jo slæbe dem i retten sammen (det bliver billigere)

Fra Birkerød
Tilmeldt 31. Dec 06
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 13:18

Første indlæg du skriver Birthe? Og så roser du Teleoplysningen ... FLOT!

Jeg har selv blevet kontaktet af teleoplysningen og det åbenlys fusk! Deres side er intet værd.

HOLD JER FRA DEM!

Mvh

Anna Kjærulff - Fotograf http://stjernestudiet.dk 

Tilmeldt 2. Nov 07
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:56

JA - det har jeg lige for 30 min...siden, og blev straks skeptisk...en hurtig snakkende mand, som ville opdatere mine numre m.m...jeg anede ikke hvem det var og hvorfor jeg var der...men fik at vide at man automatisk kom i deres register som erhvervsdrivende ?? Og midt i al snakken nævnte han lige meget hurtigt et beløb på 1900 og et eller andet for et årsabonnement....Da lyste "de røde lamper" og jeg fortalte at jeg ikke havde bedt om at være registreret der og INTET ville betale....konsulenten blev derefter uhøflig og nærmest hånede mig for ikke at ville være registreret, og mente at jeg ville få flere kunder hvis jeg var...jeg vedblev at sige, at jeg INTET ville betale til dem...hvorefter han irriteret sagde...nå - du bliver slettet med det samme...og tak da for det Big Smile...

Helt tydeligt at "fup-firma", man skal være på vagt overfor, da de er hurtige på aftrækkeren og sikkert kan få nogle til at tvivle og hoppe på deres vogn...

Vh. gni 

Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 08:57

Jeg behøver bestemt ikke stå her og forsvare mig overfor jer, bare fordi i har haft nogle dårlige erfaringer med dem, betyder det ikke at de snyder eller bedrager.

Som sagt har jeg fået flere kunder efter jeg har tilmeldt mig hos Teleopslyningen, og det ved jeg fordi jeg spørger de fleste af mine nye kunder hvor de har hørt eller læst om mig.

MVH.

Birthe

Fra København
Tilmeldt 31. Aug 07
Indlæg ialt: 55
Skrevet kl. 13:42

Heh cool nok birte ;) 

Jeg vil lade sagen ligge med denne her sidste, sådan lidt småhyggelige kommentar om brugbarheden af deres hjemmeside:

Hvis du i søgefeltet skriver "restaurant" får du en masse valgmuligheder, den første værende "rengøringsfirmaer(1)"

når du så klikker ind på den får du Dilans Pizza. Håber også han får sine reklame penge hjem ;) Jeg er nemlig HELT tosset med rengørings pizzaer.

Tilmeldt 6. Sep 07
Indlæg ialt: 122
Skrevet kl. 17:17

Måske er det derfor at jeg ikke kan finde babyvest hos teleoplysningen og Birthe hos Babyvest :-)

Mvh

Chris

Tilmeldt 31. Oct 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 10:24

Så leder du ikke godt nok unge mand.

Jeg står under branchen babyudstyr og børnetøjs forretning.

MVH. Birthe

Fra Odense
Tilmeldt 22. Aug 07
Indlæg ialt: 2539
Fra  redWEB ApS Skrevet kl. 13:16

Jeg kan slet ikke se omfanget af stupiditet der skal til for ikke alene at stå på teleoplysningen, men faktisk også forsvare dem, hvis man rent faktisk ved nok om nettet til at registrer sig som bruger på et forum som dette. 

Der er kun 2 muligheder

1) Birthe er en falsk bruger

eller

2) Birthe i familie med ejeren af Teleoplysningen

Side 2 ud af 2 (18 indlæg)