Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan jeg forvente at forhandler vil ha i fortjeneste på mine produkter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 18:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har webshop og har indtil nu lavet B2C men nu skal jeg i gang med B2B. Hvad gør jeg når jeg skal give min vare pris til butikken.

Jeg har en anbefalet salgspris fx 150,- Hvad skal vare så koste dem i indkøbs pris og medtager jeg moms i den pris jeg fremstiller?

De bedste hilsner Carla 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47174
Fra  John Hannover Skrevet kl. 18:44

Chakra Carla:
Jeg har en anbefalet salgspris fx 150,- Hvad skal vare så koste dem i indkøbs pris og medtager jeg moms i den pris jeg fremstiller
vidt forskelligt fra vare til vare - tøj kunne være fra 1 til 2,5 gange op men helt individuelt, også fra om det er en der videresælger via nettet, om det er en der skal købe varen til lager og ha den i egen shop eller om du dropshipper for ham og så først og fremmest - meget vareafhængigt.

Om du skal medtage moms i den pris du ?fremstiller" - Altså til B2B kan du sagtens angive priser uden moms, men det er altid klogt at et sted gøre opmærksom på det er ex moms priser. B2B køberen får jo normalt momsen retur så moms er som sådan aldrig en del af en vares pris mellem momsregistrerede. Er du usikker på moms så se lige BASAL MOMS OG SKAT  

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Feb 14
Skrevet kl. 18:48

Tak John.

Det er smykker som jeg sælger.

Har du nogle erfaringer der?

Vh Carla

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 47174
Fra  John Hannover Skrevet kl. 19:15

smykker er let gang 2 eller 3 så 150 kr i salg + moms = samlet salg 187,50 vil de nok give mellem 33 og 50 kr for uden moms (41,25 til 62,5 inkl moms) men regn altid bare uden moms 

Du kan få mere hvis du sælger i kommision = du tager usolgte smykker retur efter x mdr 

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 25. Feb 14
Skrevet kl. 22:10

Mange tak!! Stor hjælp :-)

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 15069
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 00:35

Som smykke markedet er blevet, skal du ik forvente, at ret mange tager ukendte mærker ind i sortimentet, med mindre de får minimum gange 3 i avance... Og bemærk det er minimum. Du kan risikerer, at flere forhandlerekræver minimum 4-5 gange indkøbsprisen i avancen inkl moms.

Dvs koster de 150 kr ud, vil en butik typisk give 30-50 kr inkl moms i indkøbspris...

Fra København NV
Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 47
Fra  Shop2Give Skrevet kl. 11:00

Hej, 

Jeg er igang med at starte en ny online shoppingportal op, og leder i øjeblikket efter forhandlere, som er interesseret i at tilføje en ekstra salgskanal til deres forretning. Salg foregår via dropshipping

Hvis du er interesseret i at høre mere om mulighederne for at sælge nogle af dine produkter igennem siden, så send mig endelig en mail: kontakt@shop2give.dk :) 

God dag! 

Mvh Søs 
Shop2Give.dk  

ESCAPICS - A glimpse of the world… Find plakaterne på Instagram (@escapicsdk). Webshop er på vej!

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)