Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

tradedoubler?? hjælp

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Er ved at oprette mig ved tradedoubler og der står domæne. Jeg har dog ingen hjemmeside, havde bare tænkt mig at smide links op på min facebook side. Hvad skal jeg så skrive i domænet? Og kan jeg godt bruge affiliate på min facebook?

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 16:13

På tradedoubler kan du kun hente annoncer til dit website. det skyldes at før man kan blive godkendt skal siden hvor reklamen skal uploades godkendes. samtidigt skal man garantere for at der ikke er stødende billeder eller tekst på hjemmesiden.  tekniskset må du på din facebookside kun reklamere for dig selv. og sender du noget ud så må dine venner dele det. men des skal være dit eget materiale fra din egen virksomhed. alle andre former for reklame hvor der kan tjenes penge på er forbeholdt facebook. 

mvh 

yiced

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 16:54

Nu har jeg prøvet at gå i gang inde på partner-ads :-)

Har så lagt en reklame op på min side, vil det så sige for hver gang der er en der køber noget der igennem, så kan jeg se det med det samme? Og så kan jeg få det udbetalt når jeg har lyst? Altså min balance på partner-ads stiger for hvert salg, og jeg kan udbetale det hele når jeg vil?

Fra Malaga
Tilmeldt 25. Apr 14
Indlæg ialt: 127
Fra  Green-comet S.L. Yiamor Skrevet kl. 17:06

Du får lidt penge hver gang at der klikkes på annoncen eller måske kun hvis der bliver solgt noget.  det kommer lidt an på hvilken type annoncer du har valgt.  der kan godt gå lidt tid før du kan se at der sker noget.  selvfølgelig tæller dine egne klik ikke med. det bliver monitoreret meget godt. så du får altså kun betaling for aktuelle kunder.  der skal dog mange til før at der kommer en udbetaling. så hvis der ikke er en enorm trafik på din side. så tager det lang tid før du kommer til at tjene noget på det

mvh yiced

Designer tasker solbriller og accessories 
http://www.yiamor.dk  

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)