Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

h1-h2 tags

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 206
Fra  Brainiac Skrevet kl. 10:15
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino.

Er det korrekt, at overskriften på en artikel er h1? Er overskriften i wordpress i så fald automatisk h1, eller skal det angives? Hvor i forhold til det står så h2? findes der en oversigt over dette?

Venlig hilsen,

Lars

Fra Århus
Tilmeldt 9. Feb 08
Indlæg ialt: 1751
Fra  Boligadvokater.info Connect Media Skrevet kl. 14:19

Det afhænger af den måde dit tema er sat op på.

Ofte ligger temaet automatisk din sides overskrift som H1, men det er ikke alle.

H2 laver du selv ved at vælge det når du skriver din post/side.

Du kan se i koden på dit site (kildekode i en browser) om overskriften automatisk ligges ind med H1)

Et simpelt onlinetool som Whoorank.com, vil også vise om du benytter H1 osv på en indtastet side, hvis du synes det er lettere.

18 års erfaring med hardcore SEO / søgemaskineoptimering - Alt fra Tier2 linkbuilding til CTR manipulation - Få en SEO ekspert på dit projekt, Læs om SEO og Connect Media

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Fra  Brainiac Skrevet kl. 14:47

Hej Jonas.

Tak for svar.

Hvor skal h2 ligge i forhold til h1? Kan det ligge lige under eller skal der være tekst imellem? eller er det ligegyldigt?

Fra København
Tilmeldt 6. May 09
Indlæg ialt: 470
Fra  WebGain Skrevet kl. 22:06

Som Jonas nævner afhænger det af hvordan dit wordpress theme er sat op. Jeg var på min egen blog nødt til at få modificeret det for at det passede ordentligt med h1 og h2 tags.

Det vil være mest naturligt, hvis der er noget tekst mellem dine h1 og h2 tags, men det kan godt fungere hvis de kommer lige efter hinanden. Det er med andre ord ikke ligegyldigt, men samtidigt heller ikke noget der dræber din SEO hvis der ikke er tekst imellem.

Webdesign, optimering og online markedsføring. Se mere på WebGain.dk

Fra København V
Tilmeldt 12. Sep 13
Fra  Brainiac Skrevet kl. 09:17

Tak til alles jeres svar. Jeg må finde på noget.

Ha' en god dag!

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)