Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal jeg gøre? - Feed back på hjemmeside

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Fra  the pixel business Skrevet kl. 09:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er ny iværksætter og har udviklet min første virksomhed, som sælger visuelle identitetsløsninger til iværksættere.

For at få trafik på siden, har jeg startet en Google Adwords kampagne. På den kan jeg se at der har været 180 visninger af forsiden. Den stopper dog lidt der - ingen kontakt.

Jeg kunne rigtig godt bruge noget feed back fra nogle af jer!

Måske kan I hjælpe mig og se om jeg gør noget forkert eller måske har i nogle forslag?

http://www.thepixelbusiness.com/

Mange tak!

Bedste hilsner

Pernille

Tilmeldt 25. Dec 06
Indlæg ialt: 396
Fra  NDXmedia Skrevet kl. 10:13
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Pernille

Tillykke med det nye liv som iværksætter:)

Når jeg kigger på siden, savner jeg lidt kontrast farver - det hele blender sammen i mine øjne i hvid / hvidgrå og så den lilla / pink knap, som er din call to action den fremstår ikke klart nok for mig. Denne vil jeg prøve at gøre med tydelig.

Når folk ikke kender din forretning, leder de efter steder at få tryghed - kundeudtalelser / referencer er en god måde at skabe tryghed på. Jeg ville eksperimentere med 2 kundeudtalelser efter din overskrift og før dine løsninger og priser.

Tracker du om folk klikker på dine knapper i Google Analytics?

Kig evt. på heatmap fra Crazy egg også - her kan man finde god inspiration til placering af vigtige knapper mm.

God arbejdslyst

Mvh

Leger med  affiliate på Tilhusoghave.dk.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:36
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

1. Du har ingen referencer??? Hvis du er helt nystartet, så lav nogle eksempler. Der er ingen der bestiller, så længe de ikke kan se hvad du leverer.

2. Intet telefonnummer??? Du skal forvente at mange gerne vil tale med dig først, inden de bestiller et produkt til 5000-10000 kr.

3. Ingen kontaktinformation på din kontaktside??? Det står godt nok i sidefoden, men det bør tydeligt fremgå på kontaktsiden.

4. Når man trykker bestil kommer man til en kontaktformular, hvor man skal udfylde et nummer for det man vil bestille??? Det er simpelhen for kluntet til at kunne komme til at konvertere i praksis. Bestilling bør være nemt og enkelt.

5. Ingen salgsbetingelser??? De fleste erhvervsdrivende ved at en ordre er bindende og at der er aftalefrihed ved b2b. Derfor er det vigtigt at salgsbetingelserne tydeligt beskriver under hvilke vilkår man handler og hvad man binder sig til.

---

Før du kan lave en god visuel identitet til en virksomhed, kræver det vel en del kendskab til virksomheden. Jeg antager at det er din hensigt at ringe virksomheden op og få snakket tingene igennem inden du begynder arbejdet for virksomheden. Du bør derfor ændre din hjemmeside, så dit konverteringsmål er at potentielle kunder kontakter dig, enten via telefon eller via en ring mig op kontaktformular.

Når ovenstående er på plads, kan du arbejde med call-to-action. Her er det vigtigt at spore dine besøgende aktivitet på din hjemmeside. Google analytics er god til det formål. Samtidig bør du arbejde med optimering af dine adwords kampagner. Hvad virker? Hvilke annoncer giver de forkerte besøgene, som ikke konverterer, og på sigt: er der annoncer som ikke er rentable pga. for lav konvertering.

Fra Valby
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 4
Fra  the pixel business Skrevet kl. 10:45

Tak for de gode svar og for den tid I har brugt!

Det er helt sikkert noget jeg vil arbejde videre på med det samme!

Tilmeldt 10. May 14
Indlæg ialt: 49
Fra  Dragebyen Skrevet kl. 10:47

Hej Pernille,

Her er mine bud på hvordan du kan blive bedre:

1. Næsten alt tekst på din forside er billeder :) Og det kan Google "som ellers elsker tekst", godt lide? 

2. Intet fokus på søgemaskineoptimering

3. Er du sikker på at du har sat din kampagne op til at blive vist på søgenetværket? Dette gøres under indstillingerne for kampagnen... Hvis du har aktiveret både søge og display netværket, så får du altså hurtigt mange ikke-relavante visninger :)

Håber at du kan bruge det til noget?

Vh,

Superdragen

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)