Hej Amino Jeg er ny iværksætter og har udviklet min første virksomhed, som sælger visuelle identitetsløsninger til iværksættere. For at få trafik på siden, har jeg startet en Google Adwords kampagne. På den kan jeg se at der har været 180 visninger af forsiden. Den stopper dog lidt der - ingen kontakt. Jeg kunne rigtig godt bruge noget feed back fra nogle af jer! Måske kan I hjælpe mig og se om jeg gør noget forkert eller måske har i nogle forslag? http://www.thepixelbusiness.com/ Mange tak! Bedste hilsner Pernille |
Hej Pernille
Tillykke med det nye liv som iværksætter:)
Når jeg kigger på siden, savner jeg lidt kontrast farver - det hele blender sammen i mine øjne i hvid / hvidgrå og så den lilla / pink knap, som er din call to action den fremstår ikke klart nok for mig. Denne vil jeg prøve at gøre med tydelig.
Når folk ikke kender din forretning, leder de efter steder at få tryghed - kundeudtalelser / referencer er en god måde at skabe tryghed på. Jeg ville eksperimentere med 2 kundeudtalelser efter din overskrift og før dine løsninger og priser.
Tracker du om folk klikker på dine knapper i Google Analytics?
Kig evt. på heatmap fra Crazy egg også - her kan man finde god inspiration til placering af vigtige knapper mm.
God arbejdslyst
Mvh