Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Navn til golfmærke

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle Amino'er

Jeg står på nippet til at starte min egen lille webshop, som skal sælge golfudstyr, herunder golfvogne, bags mv. Jeg tror jeg har fundet et par interessante produkter, hvor der kunne ligge nogle muligheder. Om ikke andet får jeg lidt erfaring i at starte noget op, og det behøves sådan set ikke være overskudsgivende her og nu. (fritidsprojekt)

Jeg skal dog have fundet et navn, som skal være let og huske og ikke være "plat". Derfor vil jeg gerne undgå et navn med golfudtryk som fx. "fairway", "green", "teested", "outofbounds" mv.

Jeg har pt tænkt på "GolfTrade", "GolfLink" og "GolfLine", men vil gerne have imputs fra kreative mennesker :). Nogen gode bud?

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 19:32

Nu ved jeg godt at du ikke vil bruge golfudtryk, men jeg synes at "fairway" lyder utroligt godt, som et webshop navn, hvor navne hvor "golf" indgår synes jeg derimod lyder knap så godt!

Hilsen

Mads

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Tilmeldt 12. Oct 08
Indlæg ialt: 130
Skrevet kl. 20:01

Tak for inputs, men vil meget gerne undgå disse navne. Et helt andet element heraf er dog også, at mangle af disse domæner allerede er optaget

Tilmeldt 9. May 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 13:07

Her er et par hurtige forslag til inspiration: 

In To Golf

InGolf

Golf Fan

Golfing

Golf Room

Golf Gear

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)