Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Tupperware

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Amino :-) 

Jeg vil gerne prøve, at sælge tupperware, men jeg ved ikke hvordan jeg får tilladelsen til det. 

Nogen der ved hvilke slags personer man skal kontakte eller nogle som selv har kontakter der kan hjælpe? :-) 

Hilsen Sune

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 18:43

http://www.tupperware.dk/

Fra Vamdrup
Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 18:56

Hjælper sku ikke ret meget..

Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Indlæg ialt: 1843
Fra  N/A - N/A Skrevet kl. 19:00

Muligvis ikke - men det hjælper nok, hvis du læser inde på deres side, der får du nemlig svar på dine spørgsmål om salg af deres produkter.

Tilmeldt 26. Aug 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 15:20

Sune Sandersen:

Hey Amino :-) 

Jeg vil gerne prøve, at sælge tupperware, men jeg ved ikke hvordan jeg får tilladelsen til det. 

Nogen der ved hvilke slags personer man skal kontakte eller nogle som selv har kontakter der kan hjælpe? :-) 

Hilsen Sune

Lidt en skam jeg ikke så denne besked før. men bedre sent end aldrig :)

Hej Sune. Jeg ved ikke om du har fået startet op.. men ellers:

jeg kan sagtens hjælpe dig. Kan endda love dig at du ikke skal stå alene, og at du får alt den hjælp du har brug for, Jeg har en super dygtig team leader til dig, så vi er sikre på støtte og success. Kontakt mig på Shea@solidarity.dk. og får du kontaktet mig i denne uge så kan jeg, Udover starttasken love dig varer for ca 2800 kr, bare for at starte op men så skal det også gå stærkt, for det gælder KUN for nye konsulenter i denne uge :) Håber på at høre fra dig snart.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)