Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feeeback på mindre webshop

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvornår går siden "fra" land? Er allerede interesseret i at købe to plakater - følger ophæng med i prisen? :)

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 13
Indlæg ialt: 21
Fra  www.wordwalls.dk Skrevet kl. 20:50

Hej Arne,

Det lyder spændende! Siden er teknisk set gået fra land og man kan også godt betale med paypal, men jeg vil ikke bruge tid og penge på at promovere den til de store masser, før jeg har testet den helt igennem og rettet for fejl. Men bestil da de to plakater på siden. Så er de på vej mod dig hurtigst muligt :)

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 13
Fra  www.wordwalls.dk Skrevet kl. 20:53

Hvis du tænker på de to "klemmer" så ja. Det er ideen at de skal følge med :)

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 20:55

Du modtager senest en bestilling fra mig, når der er gået løn ind på kontoen, denne måned. Paypal er for mig ikke som sådan et problem at betale med, selvom der er mange som ikke "stoler" på det, det er dog bare en anelse upraktisk i anvendelse synes jeg. Leveres der igennem PostDanmark? :)

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 13
Fra  www.wordwalls.dk Skrevet kl. 20:57

Hej Arne,

Levering foregår i første omgang igennem post danmark

Glæder mig til at modtage din ordre :)

Fra København
Tilmeldt 27. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Fra  Tekuren.dk Skrevet kl. 21:05

Siden er flot og grafisk appelerende - vigigt for en butik der sælger grafiske produkter. Et par hurtige tips:

* få en default handling med en stor knap over folden, fx til det bedst sælgende produkt

* gør knapperne dobbelt så store og få en farve på dem

* Tilføj Visa/Mastercard - så understøtter du også næsten alle Dankort. Du kan fx bruge Paymill eller Braintree og komme i gang for 0 kr. ligesom hos Paypal.

* tilføj produktbilleder, som ikke er de grafiske fremstillinger af plakaterne, men faktiske billeder af jeres plakater som hænger på en rigtig væg - det tilføjer troværdighed

Naturlig vægttab og detox: prøv vores 30 dages kur med te på tekuren.dk.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 13
Fra  www.wordwalls.dk Skrevet kl. 21:35

Hej Simon. Tak for feedback!

1. Jeg skal lige forstå rigtigt. Når du siger default handling, så mener du en funktion hvor min bedste sælgende plakat bliver promoveret ekstra med en form for banner "mest solgte"?

2. God ide med knapper og banner. Vil se på om det kan lade sig gøre, uden at de går udover designet. 

3. Det lyder næsten til at være for godt. Hvad er bagsiden ved disse sider, siden de kan være SÅ billige?

4. Det er noget jeg arbejder på og ideen er rent faktisk også at kunne bringe nogle billeder fra ude hos kunderne, når de engang er kommet ind i systemet. 

Tilmeldt 12. May 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 23:14

Fin overskuelig side. Dog bør du tydeliggøre hvornår i processen rabatkoden skal indtastes hvis man er ny bruger af Paypal og ikke kender processen. På Paypal login-siden står du som en gmail.com emailadresse i stedet for WordWalls.dk.

På sidste side når man har udfyldt alt mht. betaling, får man at vide at denne webshop ikke leverer til Danmark, så den har vidst ikke lagt helt fra land endnu Wink

Og så er der plakaten med "You say I deam... " - der mangler et "o" i ordet "to" i overskriften, og så kan det godt være det er mig der ikke har fanget pointen med plakaten, men der står "small" to gange på selve plakaten lige efter hinanden.

Fra København
Tilmeldt 1. Sep 13
Fra  www.wordwalls.dk Skrevet kl. 20:15

Jeg har nu taget de fleste ting til eftertanke, blandt andet den med shipping til Danmark. Det må siges at være en ret essentiel ting. Jeg arbejder på at få tilføjet andre måder at betale på. Er f.eks. Paymill et fint alternativ?

Side 2 ud af 2 (19 indlæg)