Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad vil det koste ? Programmering

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej amino

Jeg søger et pris overslag / programmør som vil være med i et projekt til en hjemmeside, som er lidt et forum hvor man kan logge ind og man ligesom kan koble op med en anden hvor man så har mulighed for at diskutere ting via af en funktion som Skype samtidig med at man kan tegne og diskutere på en fælles tavle . 

Vh 

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 01:09
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 4 person

Du skal forklare din ide meget bedre før nogen kan give dig noget der bare ligner en seriøst pris, umiddelbart ligger mit bedste bud på mellerm 500 kroner og 1 million.

Fra Silkeborg
Tilmeldt 6. Apr 13
Indlæg ialt: 1085
Fra  Firmaconnect.net Skrevet kl. 04:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:

Du skal forklare din ide meget bedre før nogen kan give dig noget der bare ligner en seriøst pris, umiddelbart ligger mit bedste bud på mellerm 500 kroner og 1 million.

Yes

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :
Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel,

Som de andre også er inde på, så bliver du nød til at beskrive din ide (og job) endnu bedre.

Jeg tror du vil blive overrasket over, hvor meget nemmere det rent faktisk er, hvis du giver den fuld gas i forbindelse med at beskrive dit projekt. Tag eventuel udgangspunkt i et opensource forum software, da det nok vil være i overkanten at programmere hele forummet fra bunden af.

Når du har fundet et fedt forum, så er det tid til at customize det, hvis du vil have have nogle bestemte muligheder inkluderet, som skype etc. Når du har udarbejdet et en detaljeret plan for hvad din side og forum skal kunne og hvordan det evt. skal se ud, så opret evt. et job på Elance. Her finder du en masse billige programmører fra hele verden, som så kan byde ind på dit job. Jeg har skrevet en guide til hvordan du bruger elance her - samt givet et par tip til, hvordan du laver en god jobbeskrivelse!

Held og lykke med projektet!

Venlig hilsen Tue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Tue. 


Mange tak for svaret jeg fik stof til at komme videre :) 


og super fin side du har fået op ( onlinebijobber.dk )

Fra Herfølge
Tilmeldt 27. Aug 10
Indlæg ialt: 318
Fra  Onlinebijobber.dk Styrketræningsprogram Skrevet kl. 18:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen,

Mange tak for det - og det var så lidt. Held og lykke med projektet.

Venlig hilsen Tue

Jeg har solgt digitale produkter (fx ebøger) for over en million kroner! Se hvordan du kan gøre det samme på Onlinebijobber.

Tilmeldt 15. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 18:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Daniel

Jeg kender personlig rigtigt mange dygtige programører i Ukraine. Send besked til yelenakostova@hotmail.com hvis du vil genre se nogle eksempler på de projekter de har lavet før, og evt. prisforslag.

Mvh.YelenaK

Tilmeldt 5. Sep 10
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Besked sendt 

Tilmeldt 15. Mar 14
Indlæg ialt: 13
Skrevet kl. 19:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Side 1 ud af 2 (11 indlæg)