Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Revisor søges!!

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 16. Sep 12
Indlæg ialt: 69
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 09:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Jeg har lige fået en regning fra min revisor på næsten 10.000,- kr. tænker om ikke det kan gøres billigere. Jeg bogfører selv, det eneste han laver er min selvangivelse og årsrapport og fortæller hvad jeg skal give i lønsumsafgift.. jeg har simpelhen ikke penge i mit lille firma til en sådan regning, er der nogle revisorer her som kan gøre det billigere?

Mvh.

Helle Borlund

Borlund massage

Tilbyder forskellige former for massage, både fysiurgisk og wellness - Borlund Massage

Tilmeldt 12. Sep 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:57

Få 3 uforpligtende og sammenlignelige tilbud fra advokater, jurister, bogholdere og revisorer helt gratis med Ageras lige her

Fra Varde
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 10:40
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Helle

Om 10.000 kr. er meget for et regnskab, det kommer lidt an på hvad revisor har lavet. Du skriver at du selv bogfører, men har det været nødvendigt for revisor at lave en del efterposteringer? Herudover er der også spørgsmålet om hvilken rapport der er lavet. Hvis der bare er lavet et regnskab, så lyder der af meget med 10.000 kr., men hvis du også har fået det der hedder en indkomst/formueopgørelse, altså hvor man kigger på dine private forhold, så lyder 10.000 kr. meget rimeligt.

Du er velkommen til at kontakte mig, hvis du vil snakke om det kan laves billigere. Ellers kan du også forsøge at få tilbud gennem Agera, derved vil du også få tilbud fra lokale revisorer.

Mvh.

Anders

Din Revisor ApS - Din samarbejdspartner indenfor revision, regnskab og rådgivning.

Læs mere på dinrevisor.net

Fra Søborg
Tilmeldt 21. May 08
Indlæg ialt: 755
Fra  Acasma Amino ApS Skrevet kl. 10:48
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej Helle

Prøv www.agera.dk og få afdækket hvad prisen er. 10.000 kr. er ikke en voldsom pris hvis man ønsker at få revideret sit regnskab.

På Agera.dk kan du bedømme revisorerne både ud fra prisen og hvordan revisorens kunder bedømmer dem.

http://www.agera.dk/virksomheder

Nicolai

Tilmeldt 16. Sep 12
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 11:37

Hej Anders

Jeg er faktisk ikke klar over om det har været nødvendigt med efterposteringer!! Han kigger på de private forhold på den måde, at min mand som arbejder i Norge skal have afsluttet sit derfra før, han kan gøre mit færdigt, dvs. jeg får heller ikke mine skattepenge retur før min mands er gjort færdigt i Norge...jeg ser lige at der i min seddel står at skatteregnskabet ikke omfatter de private indkomst- formueforhold... endvidere står der at skatteregnskabet giver et retvisende billede af virksomhedens resultat.. ( det har jeg skrevet under på) så der er lavet en resultat og balance opgørelse på firmaet..

Ved ikke om det gør dig "klogere " på om 10.000,- kr er rimeligt :-)

Der står på min regning "pinnet" ud det omhandler.. bogføring, lønsumsafgift, udarbejdelse af ansættelseskontrakt og gennemgang af budget

udarbejdelse af årsrapport og selvangivelse

Ændring af forskudsskrema 201 og 2014

Hilsen

Helle

Tilbyder forskellige former for massage, både fysiurgisk og wellness - Borlund Massage

Tilmeldt 16. Sep 12
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 11:40

Tak for svar, har flygtigt været der inde, er allerede irriteret over den fordi jeg ikke bor i nogle af de landsdele som er opsat, så opgav hurtigt :-)

Helle

Fra Varde
Tilmeldt 22. Oct 13
Indlæg ialt: 185
Skrevet kl. 11:48
Gennemsnit 4,0 stjerner givet af 1 person

Hej Helle

Hvis han faktisk har lavet de ting der står på regningen, så mener jeg at de 10.000 kr. er meget rimeligt. Jeg tror ikke at du finder en revisor der kan gøre det ret meget billigere, så hvis du skal have det billigere, så må du finde en "Ikke" revisor, der kan hjælpe dig, men så har du ikke samme sikkerhed for kvaliteten.

Hilsen

Anders

Din Revisor ApS - Din samarbejdspartner indenfor revision, regnskab og rådgivning.

Læs mere på dinrevisor.net

Tilmeldt 16. Sep 12
Fra  Borlund massage & kostvejlednng Skrevet kl. 12:07

Okay jamen tak for svaret.. nej og den sikkerhed vil jeg gerne ha' derfor jeg netop har en revisorSmile

Hilsen 

Helle

Side 1 ud af 1 (8 indlæg)