Flytning fra Dandomain til Magento
Fra Farum
Tilmeldt 6. Jan 11
Hej alle :)
Beslutningen er taget og jeg vil flytte fra Dandomain til Magento.
Men så er der jo hele issuet med redirect.. Jeg har jo nogle indgående links og de skulle vel gerne beholdes?
Der er lavet SEO optimering på siden, men det har ikke givet meget (3-10 besøgende om dagen) så måske det er ligemeget eller?
I hvert fald vil jeg høre hvordan det gøres og om der evt. er nogle herinde man kan betale for at gøre det helt rigtigt?
På forhånd tak
Michael
Svar
Fra Farum
Tilmeldt 6. Jan 11
Ingen der har et svar på dette?
Svar
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Thomas
Fra
N/A - N/A
Skrevet
12-05-2014 kl. 10:41
Hvor mange stjerner giver du? :
Svar
En flytning til Magento burde jo ikke være problematisk, men det er klart der er ting du skal tage højde for, det er dog ikke et problem at lave links som du har dem nu f.eks.: http://www.cauda.dk/shop/legetoej-aktivering-2s.html
Det kan Magento godt håndtere, Ligeledes kan både title og meta kopieres så du beholder din nuværende SEO.
Svar
Fra Farum
Tilmeldt 6. Jan 11
Hej Thomas
Tak for hjælpen!
Man kan selvfølgelig sige at jeg jo sådan set gerne ville slippe for de urls jeg har nu (de er jo ikke så pæne)
Og så har man vel balladen ikke?
Svar
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Thomas
Fra
N/A - N/A
Skrevet
12-05-2014 kl. 10:51
Svar
Tja, tjo - du kan jo lave redirect af de eksisterende links, men det vil naturligvis give en del ekstraarbejde - det er jo ikke fordi det er svært, det tager bare tid.
Svar
Fra Farum
Tilmeldt 6. Jan 11
Ja okay så kan høre at du ville lade dem være som de er :)
Svar
Fra København
Tilmeldt 2. Jul 12
Thomas
Fra
N/A - N/A
Skrevet
12-05-2014 kl. 10:58
Svar
Det afhænger jo helt af hvor meget tid du vil ofre på opgaven :)
Svar
Fra Farum
Tilmeldt 6. Jan 11
Hej igen Thomas
Kiggede lige på din hjemmeside og det kunne jo godt være at vi lige kunne snakke om flytning af min shop?
Er det evt. en opgave du vil/kan påtage dig?
Gid mig gerne et kald på 21674121
Svar
Fra Århus
Tilmeldt 16. Dec 10
I hvert fald vil jeg høre hvordan det gøres og om der evt. er nogle herinde man kan betale for at gøre det helt rigtigt?
Vi har god erfaring med 1 til 1 konvertering fra Dandomain til Magento. Ring endelig, hvis du ønsker en dialog!
Svar