Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Grafisk design & webudvikling til skarpe priser!

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)
Tilmeldt 9. May 14
Indlæg ialt: 5
Fra  Bruhn & Stokholm Skrevet kl. 21:58
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,5 stjerner givet af 2 person

Hej Amino'er!

Bruhn & Stokholm er en sammenslutning af to tidligere mediebureauer, hvor vi har samlet et team af kompetente grafiske designere, og webudviklere. Vi kan nu derfor tilbyde en lang række ydelser, til priser som passer til ethvert budget

Vores vision er, at levere et kreativt og unikt produkt til vores kunder. 

Du skal være velkommen til at kontakte os, hvis du har spørgsmål ang. referencer, priser, eller noget helt tredje. 

Forsat god aften!

Mvh, 

Bruhn & Stokholm

Her finder du en lille velkomst-flyer: http://cl.ly/image/33293a3n0x3c

Tilmeldt 11. Nov 08
Indlæg ialt: 270
Skrevet kl. 22:04

http://da.wikipedia.org/wiki/Mediebureau

Tilmeldt 9. May 14
Fra  Bruhn & Stokholm Skrevet kl. 22:07

Arco Iris:
http://da.wikipedia.org/wiki/Mediebureau

Hvordan du vælger at definere "mediebureau" er helt op til dig selv :) 

Men vi hjælper også vores kunder med, at kommunikere med deres kunder i form af grafisk design, identitet, og webdesign

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 22:10

Nu ligger den i "jeg har et godt tilbud til dig"..

Men jeg kan altså ikke rigtigt se tilbuddet... Selvfølgelig tilbyder i en generel service, men om jeg vil kalde det et godt tilbud, ved jeg ikke. 

Hvis du ser de andre emner, hvor der er aktivitet og aminoer, der slår til og købe en service eller andet, så kommer trådstarten oftest med et mere konkret tilbud..

Jeg ved ikke om dette er meningen, men jeg tror, at i vil få mere ud af at dette tilbud, hvis i kom med noget mere konkret. :)

Forsat god af

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jul 11
Indlæg ialt: 473
Skrevet kl. 22:10

Nu ligger den i "jeg har et godt tilbud til dig"..

Men jeg kan altså ikke rigtigt se tilbuddet... Selvfølgelig tilbyder i en generel service, men om jeg vil kalde det et godt tilbud, ved jeg ikke. 

Hvis du ser de andre emner, hvor der er aktivitet og aminoer, der slår til og købe en service eller andet, så kommer trådstarten oftest med et mere konkret tilbud..

Jeg ved ikke om dette er meningen, men jeg tror, at i vil få mere ud af at dette tilbud, hvis i kom med noget mere konkret. :)

Forsat god aften

Tilmeldt 9. May 14
Fra  Bruhn & Stokholm Skrevet kl. 22:14

Hej Jakie, 

Jeg kan godt se, hvad du mener. Dette er ikke noget konkret tilbud, nej. Vores priser kan variere meget, alt efter kundes ønske. Men jeg giver dig helt ret, vi giver som sådan ikke noget konkret i denne tråd

Jeg skriver dit tip bag øret! :) 

God aften til dig!

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 22:22

Hej

Et lille tip. Når jeg læser at i er et mediebureau med kompetente designer og udviklere, og jeg så går ud på jeres side så er føstegangs indtrykket noget helt andet.

1) I bruger en baggrund som jeg mener er en baggrund der bliver brugt til Android som wallpaper. Desuden er billedet ude af proportioner.
2) I bruger en font som er ekstrem dårlig til web brug. Og det hjælper bestemt ikke at i så bruger en rød variant på fonten så den er mere eller mindre ulæselig.

Hvis i vil tages seriøst, så vil det være en god start at starte med det jeg har skrevet. Det i har oppe nu giver ikke den tryghed og overbevisning som en potentiel kunde skal have for at handle hos jer.

Good weekend. 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Tilmeldt 9. May 14
Fra  Bruhn & Stokholm Skrevet kl. 22:29

Hej Michael, 

Tak for din feedback!

Michael:
1) I bruger en baggrund som jeg mener er en baggrund der bliver brugt til Android som wallpaper. Desuden er billedet ude af proportioner.

Jeg skulle ikke mene, at vores baggrund bliver brugt som wallpaper på Android ;) 

Michael:
I bruger en font som er ekstrem dårlig til web brug. Og det hjælper bestemt ikke at i så bruger en rød variant på fonten så den er mere eller mindre ulæselig.

Jeg synes selv, at fonten fungerer fint. Og jeg kan personligt godt lide den. Men hver mand, hver sin smag. 

Tilmeldt 28. Nov 05
Indlæg ialt: 181
Fra  http://www.labagatelle.co.uk Skrevet kl. 22:33

And baggrund, så kan jeg fortælle dig at det er det. Det er en baggrund som bliver brugt mange steder, og har været det i lang tid nu.

Det er fint at du kan lide fonten, og ja hver man har sin smag. Men er man i faget så ved man også at fonten overhovedet ikke er optimeret til web brug, og netop derfor siger jeg til dig at den er meget svær at læse, specielt på en baggrund.

Men du/i om det..... i ved bedst ;) 

labagatelle.co.uk Erotiske luksus produkter i højeste kvalitet.

Fra Brande
Tilmeldt 30. Nov 11
Indlæg ialt: 2544
Fra  Miraca Skrevet kl. 23:03

Bruhn & Stokholm:

Michael:
I bruger en font som er ekstrem dårlig til web brug. Og det hjælper bestemt ikke at i så bruger en rød variant på fonten så den er mere eller mindre ulæselig.

Jeg synes selv, at fonten fungerer fint. Og jeg kan personligt godt lide den. Men hver mand, hver sin smag. 

Bruhn & Stokholm:

Michael:

Jeg skulle ikke mene, at vores baggrund bliver brugt som wallpaper på Android ;) 

Også her er den gal. Jeg er ligeglad med hvad du synes ser godt ud, og for den sags skyld hvad jeg synes ser godt ud. Hvad sælger. - Hvad bringer kunder ind?

Hvis ikke du/I kan svare at jeres baggrund og font er god fordi....... - Så find en anden branche! <- Det er jo præcis hvad jeg ville forvente jeg kunne købe hos jer. - Hvis ikke det er hvad i som mediehus sælger. Hvad er det så?

I alle fag, specielt de kreative, er der noget basal viden. Det er den viden der skiller fårene fra bukkene! - Dine svar giver indtryk af, at du ikke har den viden!

Hvis du/I er i en branche hvor i vil leve af at rådgive om kommunikation er dette ikke et godt nok svar... Jeg er ligeglad med hvad du mener. Hvad VED du?

Side 1 ud af 2 (19 indlæg)