Jeg har prøvet at signup til server4you, man kan opsige på mdr. basis og den første mdr er gratis, så der kan jeg teste hvad jeg synes om deres server..
Jeg har prøvet at signup til server4you, man kan opsige på mdr. basis og den første mdr er gratis, så der kan jeg teste hvad jeg synes om deres server..
Jeg bruger selv LeaseWeb, som har et netværk der sparker røv, Både servere i Tyskland og Holland, og de ved hvad de laver.
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.
Hvilken OS er den bedst at installere på server? - Skal lige siges at jeg fortrækker Plesk, da jeg før har arbejdet med det, og synes det fungere meget godt
Og der var en som tidligere nævnte at jeg skulle vælge RAID 1, af hvilken grund?
Hvilken OS er den bedst at installere på server? - Skal lige siges at jeg fortrækker Plesk, da jeg før har arbejdet med det, og synes det fungere meget godt
Og der var en som tidligere nævnte at jeg skulle vælge RAID 1, af hvilken grund?
Jeg foretrækker CentOS, andre foretrækker Debian, eller Ubuntu.
Grunden til du skal vælge Raid 1, er du skaber en ekstra sikkerhed for din data. En harddisk kan gå i stykker, og hvis det sker mister du din data. Ved at bruge Raid 1, så spejler du dine 2 harddiske, så samme data ligger på dem. - Så én harddisk kan stå af uden du mister din data.
Det anbefales selvfølgelig at du stadig tager backup af dine data til et eksternt sted.
PerfGrid - High performance webhoteller. Kvalitet i næste kaliber.