Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Screenshots fra Facebook kommentar i markedsføreing

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Fyn
Tilmeldt 13. Aug 13
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa folkens

Nu ved vi alle at man frasiger sig al ret til alt hvad man smider på facebook.

Må jeg tage et screenshot af nogle kommentarer i en offentlig gruppe og bruge dem på min hjemmeside? er der nogen der ved det?

Fra KBH
Tilmeldt 9. Apr 12
Indlæg ialt: 1592
Skrevet kl. 16:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg ville ikke gøre det, men jeg ville heller ikke bryde mig om at andre markedsførte sig med mine kommentarere. 

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 17:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er vel Facebook som ejer indholdet på deres grupper, selvom det er en offentlig gruppe. Så det burde stå i deres regler om man må bruge indhold fra dem. Må man nok ikke og du skal nok derfor have en tilladelse fra Facebook til det... 

Hvis det er personen der skriver indholdet / kommentaren som ejer det (igen står sikkert i betingelserne), så skal du ud og have tilladelse fra personerne.

Tilmeldt 21. Apr 14
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 19:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Daneng:

Nu ved vi alle at man frasiger sig al ret til alt hvad man smider på facebook.

Det er ikke helt korrekt.

Du ejer stadig rettighederne over hvad du smider på facebook, dog giver du facebook en ikke-eksklusiv licens (Der er flere forbehold i licensen). 

Mvh AIJ
Nocopy.dk 

Fra Fyn
Tilmeldt 13. Aug 13
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak folkets for jeres input. Jeg har prøvet at undersøge det og det top umuligt for mig at gennemskue reglerne. Men som udgangspunkt vil jeg heller ikke tro at det er lovligt at bruge screenshots fra dem. Jeg fandt en artikel på engelsk der beskriver lidt om emnet men ingen klare retningslinjer. Så jeg spurgte også mest i håb om nogen lige kendte svaret. Tak for hjælpen, prøver mig på lidt andre forums.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)