Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook-side: Forberedelse til lancering af webshop.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer! :)

Jeg har facebooksiden http://facebook.com/wespeakposters og lancerer (forhåbentlig) i næste uge webshop

Hvordan forbereder jeg mig bedst muligt til lanceringen af min webshop via min Facebookside? Er det en god idé at invitere mange ind på siden nu samt få mit netværk til at dele, imens der ingen webshop er, eller skal jeg vente med dette til webshoppen ér lanceret?

Få et uforpligtende tilbud på motiverende plakater eller lækker grafik! ►► www.wespeak.dk

Fra Odense
Tilmeldt 18. Dec 12
Indlæg ialt: 184
Skrevet kl. 19:12

Fed facebook side! 

Jeg synes godt du kan begynde at invitere venner og lignende allerede nu, men lad være med at bruge penge på facebook reklamer, nu når der ingen webshop er. Vent heller med det!

Jeg er nok Danmarks yngste og billigste certificerede Google AdWords-konsulent. Få et godt (og selvfølgelig uforpligtende) tilbud på MadWords.dk.

Fra Odense
Tilmeldt 13. Jun 13
Indlæg ialt: 50
Skrevet kl. 19:14

Okay tak - Det vil jeg gøre!

Få et uforpligtende tilbud på motiverende plakater eller lækker grafik! ►► www.wespeak.dk

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:25

Synes helt klart du skal begynde at få facebook siden op og kører nu, synes dog ikke du skal spilde dine penge på facebooks egne promoverings muligheder da det (måske) ødelægger din side, se her hvorfor: 

Kontakt evt. mig hvis du vil have et opslag op på min side med ca 75.000 danske følgere (ejer siden "Tricks du skal kende til")

Emil

">

">

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 5. May 14
Indlæg ialt: 13
Fra  http://www.socialsuccess.dk Skrevet kl. 20:14

Hej Frederik :-)

Jeg synes helt klar at du skal dele den med dit netværk. Enhver FB-bruger er jo connected med 2-300 venner, der også vil se at de har liket din side og dine produkter. Så spred budskabet med alle du kender :-)

Jeg har tidligere arbejdet med salg gennem Facebook på webshop, og det kan give rigtig gode resultater, hvis man gør det ordentligt!

God aften :-)

Mvh Mads

http://www.socialsuccess.dk

Fra The Moon
Tilmeldt 2. May 14
Indlæg ialt: 865
Fra  Space Surfer Skrevet kl. 14:30

Du bør vente med at hive venner indenfor indtil du har din webshop oppe, med mindre du laver en viral markedsføring ala "nu 30 dage til..." " Nu 10 dage til"  osv. osv.

Dit formål er jo at konverterer de besøgende fra din Facebook og over til din webshop.

Husk at få lavet Tabs på Facebook med link til din hjemmeside og andre nyttige informationer.

Jeg ville i opstarten bruge penge på at booste Facebook siden da du meget hurtigt kan få 10000 på side ved bare 200,- dog skal dit indhold have relevans og være interessant for de besøgende.

Sørg for at interagerer med de besøgende og ikke bare være endnu en Facebook side som i tide og utide poste ligegyldige opslag og ulovlige konkurrencer.

Hver gang du foretager dig noget på et social medie, spørge dig selv "hvad er formålet".

Hvis du ikke kan svare hurtigt og præcist på dette, spilder du din tid.

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)