Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Varepartier og restpartier søges

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino,
som overskriften lyder søger jeg varepartier, restpartier, overskudsproduktioner og konkursboer som skal bruges til lanceringen af min hjemmeside

Jeg har interesse i både no name produkter samt mærkevarer og gerne varer indenfor kategorierne: Tøj/mode, elektronik og accessories.

Send mig endelig noget mere information, billeder og priser samt antal på: kristoffer@kjaertrading.dk eller vedhæft denne information i tråden. 

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 09:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er kommet gode bud - men der søges stadig.

Send mig en mail eller tilføj dit parti i tråden.

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 10:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

20 stks powerbanks?

hvis du evt. skulle være interesseret i at få en lille reklame op på min facebook side med 75.000 følgere så skriv endelig, det en god måde at få din web-shop/site frem i lyset på.

Emil

Fra kbh
Tilmeldt 20. Jul 13
Indlæg ialt: 368
Skrevet kl. 23:11
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Emilborg:
hvis du evt. skulle være interesseret i at få en lille reklame op på min facebook side med 75.000 følgere så skriv endelig, det en god måde at få din web-shop/site frem i lyset på.

 

Da dine 75.000 følgere alle er falske og opnået på få dage er de totalt værdiløse

Dansk linkbuilding
Seo Ekspert Lars Andersen

Tilmeldt 21. Nov 10
Indlæg ialt: 70
Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle

Jeg har et stort parti tøj, mm

Kontakt mig på pb for priser og foto

Mvh Michael

Fra Aalborg
Tilmeldt 28. Jan 13
Indlæg ialt: 185
Fra  Sportsbuddy.dk Skrevet kl. 12:52
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,
Tak for de mange henvendelser. De første partier er købt - men der søges stadig.

http://kjaertrading.dk/ - Varepartier og restpartier i mængder der passer dit behov til gode priser.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Lars Seo Andersen:

Emilborg:
hvis du evt. skulle være interesseret i at få en lille reklame op på min facebook side med 75.000 følgere så skriv endelig, det en god måde at få din web-shop/site frem i lyset på.

 

Da dine 75.000 følgere alle er falske og opnået på få dage er de totalt værdiløse

Sikke en omgang lor* at fyre af?

De er alle ægte, du kan se mine statestikker, og bare fordi de er opnået på 20 dage ca, så er de ikke værdiløse.

Få styr på det du siger inden du udtaler dig, smartass. Sikke en omgang pis.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)