Hejsa, jeg vil sammen med en ven starte et dealsite. Siden skal være som her beskrevet: Dealsitet skal være bygget sådan op: Du kommer til en simpel og overskuelig forside, med et fortrukket produkt gjort stort, og 5 andre produkter under. På alle 6 produkter på forsiden, skal der være nedtælling, pris, rabat i procent/ førpris, hvor mange der har købt og en ”køb” knap. I toppen skal logoet være i venstre side, i midten skal der være nogen facts eks. ”Hurtig levering”, ”God kundeservice”, ”Bedste priser”, ”Dig som kunde i fokus” etc. Helt ovre til højre skal der være en stor tydelig og indbydende indkøbskurv. Hvad vil prisen for sådan en side være? Er 3-6000kr. realistisk? De bedste hilsner Mads Larsen |
Mads:Hvad vil prisen for sådan en side være? Er 3-6000kr. realistisk?
Det kommer an på hvem der skal lave den og hvor meget tid de skal bruge. Hvordan skal I selv kunne administrere siden? Jeg kan se at du har glemt jeres administrations område som også kræver en del tid at lave.
Hvis jeg (det skal jeg ikke, men hvis....) skulle lave den så vil du nok skulle gange tallet med 15.
Det du skal tænke over er design, dokumentation, kodning, test, backup rutiner og mange andre ting