Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Deals site, hvordan?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)
Tilmeldt 10. Mar 11
Indlæg ialt: 876
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 11:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa, jeg vil sammen med en ven starte et dealsite. Siden skal være som her beskrevet:

Dealsitet skal være bygget sådan op: Du kommer til en simpel og overskuelig forside, med et fortrukket produkt gjort stort, og 5 andre produkter under. På alle 6 produkter på forsiden, skal der være nedtælling, pris, rabat i procent/ førpris, hvor mange der har købt og en ”køb” knap. I toppen skal logoet være i venstre side, i midten skal der være nogen facts eks. ”Hurtig levering”, ”God kundeservice”, ”Bedste priser”, ”Dig som kunde i fokus” etc. Helt ovre til højre skal der være en stor tydelig og indbydende indkøbskurv.
Menuen som er lige under overstående, skal være store ikoner som stor alene, og er nemme at forstå. Der skal stå: ”Produkter”, ”Kontakt os”, ”Om Os” osv.
I højre side, hvor alle deals er ned på række, skal der i toppen være en nyhedsbrev funktion og facebook like. I footeren skal der være en FAQ.
Hvis der er mulighed for det, må der gerne være en chatrubrik også.
Check outen skal være simpel, hvor topmenuen og sidebaren er fjernet, så de ikke forstyrre. Samtidig skal der være en ”Andre gode tilbud” Så der er mulighed for mere køb. 

Hvad vil prisen for sådan en side være? Er 3-6000kr. realistisk?

De bedste hilsner

Mads Larsen

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:13

Mads:
Hvad vil prisen for sådan en side være? Er 3-6000kr. realistisk?

Det kommer an på hvem der skal lave den og hvor meget tid de skal bruge. Hvordan skal I selv kunne administrere siden? Jeg kan se at du har glemt jeres administrations område som også kræver en del tid at lave.

Hvis jeg (det skal jeg ikke, men hvis....) skulle lave den så vil du nok skulle gange tallet med 15.

Det du skal tænke over er design, dokumentation, kodning, test, backup rutiner og mange andre ting

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 11:38

Niels,

Jeg tænker at den skal sættes op magento.

Det skal jo ikke være til en kæmpe stor allerede kørende virksomhed, det er jo "bare" til to unge iværksættere.

Derfor er spørgsmålet om det ville kunne lade sig gøre for 3-6000kr. Vi skal jo starte et sted :-)

Dbh. Mads

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6568
Fra  TextReactor Skrevet kl. 11:42

Mads:
Derfor er spørgsmålet om det ville kunne lade sig gøre for 3-6000kr. Vi skal jo starte et sted :-)

Præcis.... men lad og opremse et opslag jeg har her på kontoret:

Good - Cheap - Fast (du må kun vælge 2 af dem).

Good - Cheap men ikke Fast

Good - Fast men ikke Cheap

Cheap - Fast men ikke Good

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 11:44

Altså udvikleren har ca. 2 måneder hvis han starter nu.

Så det er nok Good - Cheap but not Fast

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 11:50

Mads:

Dbh. Mads

Nej, det kan ikke lade sig gøre for så lidt hvis det skal være godt. Ellers kan I finde billige dealsite templates på nettet og så selv prøve, at sætte det op.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 19. May 08
Indlæg ialt: 1435
Skrevet kl. 11:51

Med det budget ville jeg nok satse på at benytte et færdigt lavet theme - Har du prøvet at søge på "Deal themes" og så ellers Wordpress eller Magento fx ?

Der findes en hel del fine themes til præcis dette, og så ellers koncentrere sig omkring oversættelse og nogle små rettelser.

- Tvivler på i får noget der er godt med det budget fra bunden, langt fra endda.

www.Kameravalg.dk - De seneste nyheder og hjælp til dit næste køb

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 11:52

Kan I så ikke i stedet for at bare sige "Det er fuldstændigt udelukket" så komme med en ca. pris jeg kan forholde mig til?

Tilmeldt 10. Mar 11
Fra  Bedstgolf.dk Starfood.dk Skrevet kl. 11:53

Hej Henrik, jeg vil prøve :)

Fra København
Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 190
Skrevet kl. 12:37

En ting er selve siden som du beskriver (den tekniske side af forretningen), noget helt andet er at finde leverandører/samarbejdspartnere da jeg tror dette bliver noget sværere, konkurrencen er jo efterhånden hård på det marked. Hvor langt er i med det?

Side 1 ud af 2 (12 indlæg)