Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Ny betalingsløsning på ny webshop

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hejsa alle sammen,

Jeg benytter pt. Paypal på min webshop, men jeg synes ærligt talt, at det er for dyrt og giver for dårlige konveteringer.

Hvilke (billige) alternativer kan i anbefale til en lille, nystartet webshop? Dankort er intet krav. Skal jeg have en 'rigtig' betalingsløsning med betalingsgateway etc. eller findes der andre gode muligheder?

Jeg glæder mig til at høre fra jer. :-)

Mvh.

Fra Aarhus
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 33
Fra  una LIVING Skrevet kl. 21:41
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:38

Tekstas:
Hvilke (billige) alternativer kan i anbefale til en lille, nystartet webshop? Dankort er intet krav. Skal jeg have en 'rigtig' betalingsløsning med betalingsgateway etc. eller findes der andre gode muligheder?

Umiddelbart ville jeg anbefale at du benytter dig af enten ePay, QuickPay eller Adyen... Derudover kan du jo fortsætte med at tage imod PayPal betalinger ved siden af...

De fleste gateways har allerede forhåndsintegreret PayPal som en del af deres kasse (dette gælder selvfølgelig også oventående gateways).

.

vh, Sami.

Tilmeldt 8. May 14
Indlæg ialt: 21
Skrevet kl. 00:52

jeg startede også med paypal og har nu epay med dankort og hele svineriet....:)

var lettere knotten over deres opstartsgebyr... men det har været alle pengene værd... der er dog et par ting man først opdager hen af vejen...

du skal stille en bank garanti... og alt efter hvordan din virksomhed er opbygget bestemmes det... jeg skulle stille med 25.000 på en spærret konto.

alle andre betalinger end dankort får du først udbetalt en måned efter de har handlet ved dig... så visa, mastercard og lignende der får du først pengene om en måned.

men når du først er kommet igang vil du aldrig fortryde skiftet på nogen måde!

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)