Hey kloge aminoer |
Godaften Kenn,
Min erfaring fortæller mig, at der (næsten) er ligså mange CRM systemer, som der er firmaer der ønsker at bruge dem. Jeg, mit firma har de sidste to år udviklet løsninger specifikt til det pågældende firma. Oftest er dette faldet bedst ud i forhold til en pakkeløsning, da de er designet til, at passe flest mulige virksomheder. En af de ting mine kunder sætter stor pris på er, at løsningen er skaleret. Dette vil sige, at sælgerne får lige præcis de redskaber de skal bruge og mange gange selv har været med til at designe det færdige resultat. Dette giver en fantastisk styrke, da alle er med i udviklingsfasen og man ikke får den typiske utilfredshed ved ny integration af software. Nå, det blev vist en længere smøre :-) men pointen er at, det kan godt betale sig at bruge god tid på undersøgelsen af markedet. Det mest ærgerlige er at, man bruger en masse penge på, at øge værdien mellem kunden og virksomheden, der blot ender med at være endnu et værktøj i kassen, man ikke får brugt. Har du spørgsmål er du meget velkommen til at kontakte mig.
God weekend,
Mvh Christian