jeg står og skal bruge et regnskabsprogram og også et elektronisk lagerstyringssystem. Vi er en handelsvirksomhed og det er vigtigt, at alle i virksomheden (pt 5) online kan se, præcis hvilke produkter vi har på lager og hvor mange på et givent tidspunkt.
Kan man dette i Dinero? Jeg har hørt meget godt om det, men inden jeg begynder vil jeg lige høre, da jeg har hørt at E-conomic har en sådan funktion.
Det var desværre det jeg regnede med :) Har tidligere undersøgt det og dengang havde det ikke. Jeg er ret vild med at der bliver udviklet så meget på det, men regner med at give mig i kast med et program, der er komplet og som matcher det behov jeg har med det samme.
jeg står og skal bruge et regnskabsprogram og også et elektronisk lagerstyringssystem. Vi er en handelsvirksomhed og det er vigtigt, at alle i virksomheden (pt 5) online kan se, præcis hvilke produkter vi har på lager og hvor mange på et givent tidspunkt.
Kan man dette i Dinero? Jeg har hørt meget godt om det, men inden jeg begynder vil jeg lige høre, da jeg har hørt at E-conomic har en sådan funktion.
På forhånd tak!
Mvh
Asbjørn
Hej Asbjørn.
Vi udvikler hele tiden på Dinero, men tiden er desværre ikke kommet til lagerstyring, desværre.
Kommer i fremtiden, men er ikke på tegne brættet i nær fremtid.
e-conomic er et godt valg - hvis dine lagerstyringsbehov ikke er alt for avancerede.
Og har du/i brug for lidt hjælp til opsætning af lagerstyring i e-conomic - eller behov for vurdering af om e-conomic lagerstyring kan klare jeres behov -så er i velkommen til at kontakte os på eKontoret, da vi har stor erfaring med e-conomic's lagerstyring.