Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero - har det elektronisk lagersystem

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 8. Jul 13
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 17:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

jeg står og skal bruge et regnskabsprogram og også et elektronisk lagerstyringssystem. Vi er en handelsvirksomhed og det er vigtigt, at alle i virksomheden (pt 5) online kan se, præcis hvilke produkter vi har på lager og hvor mange på et givent tidspunkt.

Kan man dette i Dinero? Jeg har hørt meget godt om det, men inden jeg begynder vil jeg lige høre, da jeg har hørt at E-conomic har en sådan funktion.

På forhånd tak!

Mvh

Asbjørn

Fra Kjellerup
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Cilli - VD Group Skrevet kl. 16:46

Jeg står i præcis samme situation og vil os rigtig gerne vide det :)

Fra Odense C
Tilmeldt 4. Apr 12
Indlæg ialt: 119
Skrevet kl. 17:01

Så vidt jeg ved har Dinero ikke nogen lagerstyring indbygget, men de udvider det hele tiden, så det kan være det kommer :)

Fra Kjellerup
Tilmeldt 2. Feb 13
Indlæg ialt: 53
Fra  Cilli - VD Group Skrevet kl. 17:37

Det var desværre det jeg regnede med :) Har tidligere undersøgt det og dengang havde det ikke. Jeg er ret vild med at der bliver udviklet så meget på det, men regner med at give mig i kast med et program, der er komplet og som matcher det behov jeg har med det samme.

Fra København
Tilmeldt 19. Dec 13
Indlæg ialt: 1185
Fra  Dinero Skrevet kl. 08:46

asbmoe:

Hej Amino'er

jeg står og skal bruge et regnskabsprogram og også et elektronisk lagerstyringssystem. Vi er en handelsvirksomhed og det er vigtigt, at alle i virksomheden (pt 5) online kan se, præcis hvilke produkter vi har på lager og hvor mange på et givent tidspunkt.

Kan man dette i Dinero? Jeg har hørt meget godt om det, men inden jeg begynder vil jeg lige høre, da jeg har hørt at E-conomic har en sådan funktion.

På forhånd tak!

Mvh

Asbjørn

Hej Asbjørn.

Vi udvikler hele tiden på Dinero, men tiden er desværre ikke kommet til lagerstyring, desværre.

Kommer i fremtiden, men er ikke på tegne brættet i nær fremtid.

De bedste hilsner

Rasmus

Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 216
Fra  eKontoret ApS Skrevet kl. 08:55

Hej

e-conomic er et godt valg - hvis dine lagerstyringsbehov ikke er alt for avancerede.

Og har du/i brug for lidt hjælp til opsætning af lagerstyring i e-conomic - eller behov for vurdering af om e-conomic lagerstyring kan klare jeres behov -så er i velkommen til at kontakte os på eKontoret, da vi har stor erfaring med e-conomic's lagerstyring.

Mvh

Niels Anker Johnsen

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)