Hej Joel, Jeg er også interesseret - jeg sender en PM med mere info, mvh Anders |
Det kunne godt være noget for mig.
Sand-kassen.dk
Hilsen Martin Larsen
Hej Joel, Jeg er også interesseret - jeg sender en PM med mere info, mvh Anders |
Det kunne godt være noget for mig. |
Tømrerfirmaet Martin Larsen fra Skælskør (Vestsjælland)
Hejsa. Lækkert tilbud! Det lyder mega interessant! Jeg har mit affiliatesite kaldet Håndvægten.dk! Håber på 3 fantastiske måneder :) Mvh. Anders Braun |
Mail hermed sent |
Ja sand-kassen.dk kunne trænge til en ordentlig overhaling. Det kan da kun gå fremad |
Hej Lino, Jeg har sendt dig en PB! :) |
Vi har ikke valgt ud endnu, vi tager fra en ende af med dem der har svaret først og vælger ud ift. de krav vi stiller. Men send mig din hjemmeside/webshop i en PB, så vi kan tage den med i betragtningen :) |
Tak, jeg har fået din besked, jeg kigger på den i dag og vender tilbage :) |
Flot tilbud. Meget relevant for mig. Jeg benytter adwords allerede, men det kan gøres meget bedre. Pt, bruger jeg adwords til min side www.god-krop.dk og herfra skulle der selvfølgeligt gerne dannes trafik videre til vores eksterne bookingsystem god-krop.onlinebooq.dk Jeg påtænker dog at der fremover skal køres adwordskampagne mod vores nye massage side www.godkrop.dk som er under opbygning stille og roligt. En af grundene til at du ikke kunne se pm s fra folk kan være at du har adblock aktiveret i din browser. Sig til hvis du stadig har problemer med at finde ud af det. Vh Rasmus |
Til alle de udvalgte, I vil blive kontaktet i løbet af dagen i morgen med henblik på at klarlægge jeres behov, ønsker og mål. Vi glæder os til at komme i gang Til alle jer der ikke nåede det, så kan jeg fortælle at vi har planer om at gentage dette tilbud. Så fortsæt med at abonnere på denne tråd, da jeg vil informere jer om det her når vi gentager tilbuddet, så I kan bede om det igen |