Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan slik sælges online ?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Dec 10
Indlæg ialt: 68
Skrevet kl. 09:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu må jeg ud med den.Jo, sagen er nemlig den jeg tit har tænkt over om det er muligt at sælge luksus slik online ?

Jeg har personligt altid ment at det nok ikke er muligt.Men efter have læst folk som fået succes med sælge vin på nettet, så hvorfor ik også slik?

Hvad mener du ?

Nogen som har erfaring med det ?

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 09:59

Jeg har ikke erfaring med sliksalg på nettet. Men jeg kan ikke se hvorfor, man ikke skulle kunne sælge luksusslik online. Jeg tror sagtens, at det er noget, du kan få succes med.

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 11:21

Hvis det er noget som du går videre med, skal du huske at registreres som fødevarevirksomhed pg formentligt også erhverve dig et næringsbrev (hvilket dog ikke er noget teknisk kompliceret).

Fra Horsens
Tilmeldt 31. Jan 11
Indlæg ialt: 527
Fra  De skøre kugler Skrevet kl. 13:46

Der er mig bekendt masser af butikker der sælger slik online.

Sliknet.dk, slikboden.dk, online-kiosken.dk er nogle af dem.

Du kan sælge alt på nettet, og du kan også regne med at der med 99,99 % sikkerhed allerede er nogle der gør det.

Om du kan tjene penge på at sælge slik online er en anden sag :-) Det handler vist mest om hvor dygtig du er til at drive (web)butik...

Tilmeldt 13. Dec 10
Skrevet kl. 13:47

Jeg tænker bare, det virker lidt for dyrt for med fragten. Slik køber man i meget små mængder, så der er ikke meget rabat at giv der

Tilmeldt 9. Sep 13
Indlæg ialt: 92
Skrevet kl. 13:52

Så må du jo finde noget dyrt luksus slik, så du kan få folk til at bruge lidt flere penge ad gangen.

Jeg hjælper virksomheder med at sælge mere ved at arbejde med online markedsføring. Se mere på https://asento.dk/

Tilmeldt 30. Apr 14
Indlæg ialt: 14
Skrevet kl. 14:12

Det kan man sagtens sælge online, men om konkurrencen er for stor ved jeg ikke.

Luksus slik (specielt chokolade) er et sikkert hit til fødselsdag, jul eller valentinsdag. Man kunne med fordel sælge noget af det i gaveæsker.

Jeg kender mange som har fået summerbird.

Fra Helsingborg
Tilmeldt 3. Apr 05
Indlæg ialt: 6569
Fra  TextReactor Skrevet kl. 14:23

skobutik:
Slik køber man i meget små mængder,

Hvad er små mængder? Da jeg købte slik i løs vægt så kom jeg ikke under ½ kg....

Men måske er der et marked for slik til firmaer der kan have det stående? Jeg købte (fik) 1 kg som jeg gad 2 kolleger... det var væk samme dag.

Jeg har programmeret i over 27 år. Jeg har kodet i C, C++, Java, Delphi, Perl, JavaScript, C#, F#, VB.NET, ASP, Myresnak :D, Comal80 osv....

Tilmeldt 13. Dec 10
Skrevet kl. 14:31

Er der en måde teste marked af på ?

Har man lyst til sælge tøj, kan man teste marked af ved at sælge det på trendsales, dba mv..

Men hvor kan man sælge slik, for have en ide om hvad folk synes om konceptet ?

Tilmeldt 13. Dec 10
Skrevet kl. 23:29
Man skal registres hos fødevarestyrelsen og skal have smiley rapport. Betyder det så, at man ik kan sælge slik hjemmefra ?
Side 1 ud af 1 (10 indlæg)