Er der mon nogen som har et kontorlejemål i København, som de kunne være interesseret i at dele med mig.
Jeg arbejder med rekruttering og har til daglig kontor i Århus. Imidlertid har stort set alle mine kunder også kontor i København - eller på Sjælland - og derfor får jeg ganske naturligt også en del opgaver i denne del af landet. Efterhånden er jeg i København 1-4 gange om måneden, en dag af gangen.
Normalt skal jeg leje et kontor til kr. 600 pr. dag for at have et ordentligt sted at være - dette er typisk hvis jeg lejer mig ind i et kontor på et hotel eller lignende. Bare fire gange denne leje, så er der råd til egen kontorplads. Men jeg er der alt for lidt til at det er smart/rentabelt.
Derfor vil jeg høre om nogen er interesserede i at dele deres kontorplads med mig. Jeg behøver ikke selve pladsen - altså skrivebordet - men kan nøjes med at have adgang til et mødelokale den dag jeg er der. Hele dagen vil nemlig meget typisk gå med samtaler med kandidater. Derudover kan jeg sagtens sidde samme sted og skrive mine notater mellem møderne.
Er det interessant? Det håber jeg og jeg glæder mig til at høre forslag, også omkring pris. København er interessant - men det er omkringliggende områder/byer også, så jeg er åben for forslag :)
Hvis det handler om 1-4 gange om måneden, så kan I få en plads i kontorfællesskabet : duckyard, der er nemlig tilknyttet en bord på kontoret til når man har freelancer på besøg. Så udover at have et mødelokale du kan bruge, har du også et skrivebord.
Prisen for en plads er normalt 2850,-, men for det skal være fair må vi hellere sige 3000,- for dette setup.
Hej Anders, Det lyder super - jeg har faktisk en del igang i forhold til at finde noget. Har du mulighed for at sende mig en e-mail på janet@evat.dk så kan vi lige finde ud af vores behov hver især? Glæder mig til at høre fra dig.
Jeg kan se du har fokus på e-handel og søgemasineoptimering, så du vil passe perfekt ind i duckyard. Udfra din adresse på jumpb.dk, se det ud til du bor ret tæt på. Vores kontorfællesskab ligger lige over på den anden side af Bispebuen.
Prisen er jo dog lige 350 over hvad du havde budgetteret med, men tilgengæld er lokalerne så også lidt lækre end hvad du ellers kan støve op.
Vi er et IT-firma med 5 ledige kontorpladser. Kontoret ligger på Vestergade 10A i København (ved rådhuspladsen). Der er tilhørende mødelokale og køkken. De ledige pladser ligger i et åbent kontorlokale. Prisen er 2.500,- pr. plads. Har det interesse kan du kontakte Jakob på 40617770.
Hej og tak for beskeden, Jeg søger ikke lokale på Sjælland, men hvem ved måske nogen andre interesserede herinde ser din mail :) Tak i alle fald, og fortsat en dejlig søndag til dig.