Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Vil du dele dit kontorlejemål i København (eller omegn) med mig? Jeg er der meget sjældent... og behøver ikke selve pladsen... kun et mødelokale

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Indlæg ialt: 161
Skrevet kl. 13:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der mon nogen som har et kontorlejemål i København, som de kunne være interesseret i at dele med mig.

Jeg arbejder med rekruttering og har til daglig kontor i Århus. Imidlertid har stort set alle mine kunder også kontor i København - eller på Sjælland - og derfor får jeg ganske naturligt også en del opgaver i denne del af landet. Efterhånden er jeg i København 1-4 gange om måneden, en dag af gangen.

Normalt skal jeg leje et kontor til kr. 600 pr. dag for at have et ordentligt sted at være - dette er typisk hvis jeg lejer mig ind i et kontor på et hotel eller lignende. Bare fire gange denne leje, så er der råd til egen kontorplads. Men jeg er der alt for lidt til at det er smart/rentabelt.

Derfor vil jeg høre om nogen er interesserede i at dele deres kontorplads med mig. Jeg behøver ikke selve pladsen - altså skrivebordet - men kan nøjes med at have adgang til et mødelokale den dag jeg er der. Hele dagen vil nemlig meget typisk gå med samtaler med kandidater. Derudover kan jeg sagtens sidde samme sted og skrive mine notater mellem møderne.

Er det interessant? Det håber jeg og jeg glæder mig til at høre forslag, også omkring pris. København er interessant - men det er omkringliggende områder/byer også, så jeg er åben for forslag :)

Fra København
Tilmeldt 8. May 07
Indlæg ialt: 263
Skrevet kl. 20:44

Hej Janet

Jeg vil være klar på at dele noget. Kan betale omkring 2500 md. Lad mig vide hvis du finder noget der kan bruges.

Anders 

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 10:10

Hejsa,

Jeg har et godt tilbud til jer.

Hvis det handler om 1-4 gange om måneden, så kan I få en plads i kontorfællesskabet : duckyard, der er nemlig tilknyttet en bord på kontoret til når man har freelancer på besøg. Så udover at have et mødelokale du kan bruge, har du også et skrivebord.

Prisen for en plads er normalt 2850,-, men for det skal være fair må vi hellere sige 3000,- for dette setup.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Skrevet kl. 10:57

Hej Anders,
Det lyder super - jeg har faktisk en del igang i forhold til at finde noget. Har du mulighed for at sende mig en e-mail på janet@evat.dk så kan vi lige finde ud af vores behov hver især?
Glæder mig til at høre fra dig.

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Skrevet kl. 11:08

Hej Kristian,

Tak for tilbudet. Jeg tager det lige med i tankerne. Dog behøver jeg ikke et skrivebord, men kun et mødelokale til enkle samtaler i ny og næ.

Fra Hillerød
Tilmeldt 22. Mar 06
Indlæg ialt: 1711
Fra  Cygnet Skrevet kl. 11:37

Hej Janet,

Det var så lidt.

Anders >

Jeg kan se du har fokus på e-handel og søgemasineoptimering, så du vil passe perfekt ind i duckyard. Udfra din adresse på jumpb.dk, se det ud til du bor ret tæt på. Vores kontorfællesskab ligger lige over på den anden side af Bispebuen.

Prisen er jo dog lige 350 over hvad du havde budgetteret med, men tilgengæld er lokalerne så også lidt lækre end hvad du ellers kan støve op.

Kristian Deiborg

ROI-hunter for Bodylab

Tilmeldt 1. Aug 07
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 11:18

Hej,

Vi er et IT-firma med 5 ledige kontorpladser. Kontoret ligger på Vestergade 10A i København (ved rådhuspladsen).
Der er tilhørende mødelokale og køkken. De ledige pladser ligger i et åbent kontorlokale. Prisen er 2.500,- pr. plads.
Har det interesse kan du kontakte Jakob på 40617770.

Jakob 

Fra Søborg / kbh.
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 73
Skrevet kl. 12:23

Vi har et  kontor i Birkerød - fællesmilijø / fælleskøkken mv. sammen med 5-6 andre lejere.
 -  fra 1700 pr. mdr.

( pt. er flere kontorer ledige)

Mvh.

Tomato v/ Tino
tlf. 2244130 mail : tino@tomato-dk.com

Fra Birkerød
Tilmeldt 4. Jan 09
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 08:41

Hej

søger du stadig lokale

Jeg har måske noget der kunne have interesse i birkerød

KH Brith Jacobsen 20333457

Fra Viborg
Tilmeldt 2. Jan 07
Skrevet kl. 21:07

Hej og tak for beskeden,
Jeg søger ikke lokale på Sjælland, men hvem ved måske nogen andre interesserede herinde ser din mail :)
Tak i alle fald, og fortsat en dejlig søndag til dig.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)