Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback til onlinebutik

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 13:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino'er

Jeg kunne godt tænke mig noget feedback på vores nyåbnede butik på www.spinderup.dk, som vi har udviklet helt fra bunden af.

På forhånd tak for hjælpen

Johnny Speiermann

Fra København
Tilmeldt 9. Jul 07
Indlæg ialt: 16
Skrevet kl. 13:45

Flot side, med gode detaljer. Men de der bobler med 10% m.m. på forsiden, falder udenfor æstetikken.

Jeg synes også det kunne være flot med en sort kant, til at adskille nogle af fladerne, det flyder lidt sammen som det ser ud. Jeg kan godt lide kontraster, men det er jo også en smagssag. Jeg er ikke jeres typiske kunde, men siden er let at bruge. Held og lykke!

Fra Kolding
Tilmeldt 8. Mar 07
Indlæg ialt: 1577
Fra  Jakodan A/S Skrevet kl. 14:00

Hej,

Jeg synes, jeres side er rigtig flot og enkel og jeg kan slet ikke finde noget at kritisere..
Den åbner siderne en lille smule langsomt, men det kan selvfølge være det bare er min computer der er oldnordisk :-)
I har nogle rigtig flotte billeder, og jeg kan godt lide, at man kan se farvekort og se billederne i stort også, samt ideen med jeres klub.

Fra Kibæk
Tilmeldt 25. Apr 07
Indlæg ialt: 1453
Fra  ClickStarter Skrevet kl. 18:32

I skal lige kigge på jeres topbilleder... det er aldrig godt at skrive tekst og så gemme dem som jpg,. da der kommer en grim kant rundt om... Og det kan jeg se på jeres ... sørg for at gemme dem ordentligt, så teksten står meget mere klart... (det kan også være sket fordi i har skaleret billederne ned).. eller haft dem åbent i fx paint og gemt dem i jpg... der mangler i hvert fald pixels :-)

men ellers en flot webshop.. og I har selv kodet det, det er cool... 

Fra Køge
Tilmeldt 3. Feb 07
Indlæg ialt: 146
Skrevet kl. 20:00

Tusind tak for jeres svar og forslag. De er så gode, at jeg straks vil rette ind efter dem.

Mht. hastigheden, så er den måske lige på kanten af det tilladelige pga. af mange billeder. Det kunne gøres hurtigere ved at ændre indlæsningen, men til gengæld kan brugerne hurtigere se de store billeder også. Og så mangler der ganske enkelt optimering mod databasen, men det er i støbeskeen.

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)